کد خبر: 580610
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۰ ۱۹:۳۵:۱۲
| |

مدودف:

غربیها در حال کشاندن جهان به سوی جنگی جهانی هستند

معاون شورای امنیت ملی روسیه تاکید کرد: کشورهای غربی در حال کشاندن جهان به سوی جنگی جهانی هستند و تنها پیروزی نهایی و کامل روسیه، تضمیمی در برابر درگیری جهانی خواهد بود.

غربیها در حال کشاندن جهان به سوی جنگی جهانی هستند
کد خبر: 580610
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۰ ۱۹:۳۵:۱۲

«دیمیتری مدودف» معاون شواری امنیت ملی روسیه روز سه‌شنبه گفت که تنها پیروزی قاطعانه و فراگیر روسیه در اوکراین تضمین کننده جلوگیری از درگیری جهانی است که غرب در حال کشاندن جهان به سوی آن است.

​به گزارش فارس، وی که این مطلب را در صفحه شخصی خود در تلگرام منتشر کرده بود، نوشت: «کشورهای غربی در حال کشاندن جهان به سوی جنگی جهانی هستند و تنها پیروزی نهایی و کامل روسیه، تضمیمی در برابر درگیری جهانی خواهد بود».

مدودف دنبال کننده‌های حساب کاربری خود در تلگرام را به بررسی یک منطق ساده دعوت کرد و گفت: «اگر این روسیه نباشد که انتظار می‌رود پیروز جنگ باشد بنابراین ظاهرا اوکراین باید پیروز باشد. هدف اوکراین از جنگ نیز همانطور که رژیم کی‌یف گفته، بازپس گیری تمامی مناطقی است که پیشتر در این کشور قرار داشته‌اند. به عبارت دیگر، مناطقی که به روسیه الحاق شده‌اند. این تهدید موجودیتی برای کشور ما و فروپاشی روسیه کنونی است».

وی اشاره کرد که چنین احتمالی، دلیل مستقیم به کارگیری پاراگراف 19 اصول اساسی سیاست روسیه در زمینه بازدارندگی هسته‌ای است.

مدودف اضافه کرد: در واقع چه کسی در حال برنامه‌ریزی جنگ هسته‌ای است، می‌توانم بپرسم؟ اگر این تحریم مستقیم برای جنگی جهانی با استفاده از تسلیحات هسته‌ای نبوده، پس این چیست؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها