کد خبر: 578955
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۳ ۱۲:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

روزنامه سوری: آمریکا را با ضربات نیروهای مردمی اخراج می‌کنیم

یک روزنامه سوری اعلام کرد: متجاوزان آمریکایی را با ضربات نیروهای مقاومت مردمی از خاک خود اخراج خواهیم کرد.

روزنامه سوری: آمریکا را با ضربات نیروهای مردمی اخراج می‌کنیم
کد خبر: 578955
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۳ ۱۲:۳۰:۰۰

یک روزنامه سوری اعلام کرد: متجاوزان آمریکایی را با ضربات نیروهای مقاومت مردمی از خاک خود اخراج خواهیم کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، روزنامه نیمه‌رسمی تشرین سوریه در سرمقاله‌ای که به قلم سردبیرش نگاشته شد اعلام کرد: آمریکایی‌ها دیر یا زود از سوریه خارج خواهند شد.

این رسانه در سرمقاله خود تحت عنوان جنگ از پشت عینک ری‌بن نوشته است: آمریکا از جنایات نسل‌کشی‌ای که در حق سرخپوست‌ها مرتکب شده هرگز احساس شرم نکرده است، پس هیچ وجدان‌درد و مشکل اخلاقی‌ای در چپاول روزانه نفت سوریه هم نخواهد داشت. آمریکا پایگاه‌های خود را در روستاهای الحسکه گسترش داده و خانه‌های اهالی را هم از آن خود می‌کند، مزدورانش هم نحوه تخریب و ویران‌سازی را همانند بسیاری از فیلم‌های اکشنی که تولید می‌کند به انجام می‌رسانند.

در ادامه سرمقاله آمده است: آمریکایی‌ها چندان به عدم باورپذیری ادعاهایشان در رابطه با مبارزه با تروریسم توجهی ندارند، زیرا از این حربه در هر جا که منافع‌شان ایجاب می‌کند استفاده می‌کنند و در این میان این واقعیت که مردم دنیا اصولاً پروژه آنها را که از سال ۲۰۰۱ کلید خورده و بر بسط و گسترش تروریسم نه مبارزه با آن استوار است، بیشتر از ادعاهایشان باور دارند یا برایشان چندان اهمیتی ندارد.

او در بخش دیگری هم می‌نویسد: به طور حتم نه توازن وحشت و نه مسابقات تاکتیکی و نه مسابقه تسلیحاتی هیچ یک قادر به متوقف کردن این رویکرد آمریکا نیست بلکه آنچه قادر به پس زدن آمریکاست تنها مقاومت مردمی است. در تمامی تجربه‌های سابق آمریکا، این کشور تنها زیر ضربات مقاومت مردمی مجبور به عقب‌نشینی و فرار شده است، ویتنام هم تنها نمونه این اتفاق نیست، بلکه مثال‌های دیگری هم حتی در هزاره جدید به دقت حقانیت این مدعی را به اثبات می‌رساند.

سردبیر روزنامه سوری تشرین در پایان نوشته است: آمریکا از سوریه خارج خواهد شد، اما این امر به دلیل شکل‌گیری قطب‌های جدیدی در جهان نیست، علت آن مواضع سازمان‌های بشردوست مخالف آمریکا هم نخواهد بود، این کار حتی به دلیل اعتراض برخی از کشورها نیز انجام نخواهد گرفت، آمریکا زیر ضربات مقاومت مردمی و پایداری ارتش سوریه از کشور خواهد گریخت. مردم الحسکه به خوبی می‌دانند که بازداشت یک چوپان در یک روستای دورافتاده نیاز به هلی‌برن با سه بالگرد ندارد، آنچه رخ می‌دهد چیزی بیش از ایجاد رعب و وحشت و تروریسم تحت عنوان مبارزه با تروریسم نیست.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها