کد خبر: 577612
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۰ ۱۴:۵۰:۳۱
| |

روزنامه جوان مدعی شد:

مدیرکل خاورمیانه وزارت خارجه انگلیس از نزدیک «اغتشاشات» را مدیریت کرد

روزنامه جوان ادعا کرد مدیرکل خاورمیانه وزارت خارجه انگلیس از نزدیک «اغتشاشات» را مدیریت کرده است.

مدیرکل خاورمیانه وزارت خارجه انگلیس از نزدیک «اغتشاشات» را مدیریت کرد
کد خبر: 577612
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۰ ۱۴:۵۰:۳۱

روزنامه جوان در گزارشی مدعی شد بر اساس اسنادی که منابع آگاه به او داده‌اند استفانی القاق، مدیرکل خاورمیانه وزارت امور خارجه انگلیس از نزدیک اعتراضات را در ایران مدیریت کرده است. 

روزنامه جوان نوشت: بنا بر اخباری که یک منبع آگاه در اختیار «جوان» قرار داده است، در جریان اغتشاشات اخیر در کشور برخی سفارتخانه‌های خارجی و به‌طور خاص اروپایی و با محوریت سفارت آلمان نقش مؤثری در هدایت و سازماندهی آشوب‌ها در کشور داشته و اقداماتی نیز برای تحریک اوباش به اقدام علیه ایران انجام داده‌اند. 

مطابق اطلاعات این منبع آگاه، علاوه بر سفارت آلمان، انگلیسی‌ها نیز در غائله اخیر نقش زیادی داشته و به افزایش بحران در ایران دامن زده‌اند. براساس اطلاعات دریافتی در میان چهره‌های وارد شده به ایران در مدت اخیر، نام خانم استفانی القاق، نماینده ارشد انگلیس در مذاکرات وین و مدیرکل خاورمیانه در وزارت خارجه انگلیس نیز وجود دارد. وی چند روز قبل از آغاز آشوب‌ها وارد کشور می‌شود و از نزدیک بر روند مدیریت اوضاع در ایران نظارت می‌کند که شواهد بسیاری از نقش او در هدایت اغتشاشات به دست آمده است. القاق به عنوان سرپل و یکی از کانون‌های اصلی ارتباطات با جریانات معارض در داخل کشور عمل کرده و نقش مؤثری در هدایت و عملیات رسانه‌ای- میدانی اغتشاشات اخیر داشته‌است. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها