کد خبر: 572762
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۵ ۱۳:۱۱:۴۴
| |

تماس نیدس، سفیر آمریکا در اسرائیل:

به دنبال راهی دیپلماتیک هستیم؛ دست اسرائیل را هم نمی‌بندیم

سفیر آمریکا در سرزمین‌های اشغالی گفت که این کشور هیچ‌گاه دست اسرائیل را در دفاع از خود نمی‌بندد ولی به دنبال راه‌حلی دیپلماتیک برای برنامه هسته‌ای ایران است.

به دنبال راهی دیپلماتیک هستیم؛ دست اسرائیل را هم نمی‌بندیم
کد خبر: 572762
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۵ ۱۳:۱۱:۴۴

تماس نیدس، سفیر ایالات متحده در اسرائیل، روز گذشته –دوشنبه- اعلام کرد که تعهد دولت بایدن به جلوگیری از دستیابی ایران به پیشرفت هسته‌ای و امنیت اسرائیل، خلل‌ناپذیر است.

به گزارش ایلنا به نقل از اسرائیل‌هیوم، وی با این وجود تأکید کرد که کاخ سفید به دنبال «راه‌حلی دیپلماتیک» برای برنامه هسته‌ای ایران است.

بیشتر  بخوانید

سفیر آمریکا در اسرائیل با تکرار برخی اظهارات بی‌اساس در گفت‌وگو با خبرنگاران ادعا کرد: «ما در کنار اسرائیل می‌ایستیم تا مطمئن شویم ایران به سلاح هسته‌ای دست نمی‌یابد. این نکته همچنین به منافع امنیت ملی ما مرتبط می‌شود و ما بارها به این نکته اشاره کرده‌ایم.»

وی با تکرار یاوه‌گویی‌های برخی سران ایالات متحده و وعده‌های آنها به اسرائیل مدعی شد: «ما از رفتار ایران آگاهیم و هیچ‌گاه دست‌های اسرائیل را در صورتی نیاز به دفاع از خود داشته باشد، نمی‌بندیم.»

نیدز همچنین خاطرنشان کرد که بایدن این نکته را به صراحت به نخست‌وزیر اسرائیل گفته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    سه‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱

    امریکا واسراییل هزچ غلطی نمیتواندبکند

  • محمد ارسالی در
    دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱

    آمریکا اسرائیل جرعت هیچ غلطی رادارند ‌اگرداشتندنیازبه اجازه هیچ کس یاسازمانی برای حمله به ایران نداشتند می‌دانند درصورت حمله به ایران دیگراسراییلی وجود نخواهد داشت وتمام پایگاه‌های آمریکا درمنطقه ویران خواهدشد مثل اینال اسد هرچند ایران هم خسارات زیادی متحمل خواهدشد ولی مرگ یکبار شئون یکبار

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها