کد خبر: 570464
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۲ ۱۲:۴۳:۱۸
| |

مقام منصوب روسیه در «خرسون» کشته شد

منابع رسانه‌ای خبر دادند، در نتیجه انفجار خودروی بمبگذاری شده یک مقام منصوب روسیه در شهر «خرسون» اوکراین کشته شد.

مقام منصوب روسیه در «خرسون» کشته شد
کد خبر: 570464
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۲ ۱۲:۴۳:۱۸

بعد از کشته شدن دختر «الکساندر دوگین» از چهره‌های نزدیک به رئیس‌جمهور روسیه، خبرها حاکی از مرگ یک مقام منصوب مسکو در شهر خرسون اوکراین است.

به گزارش فارس، منابع رسانه‌‌ای در غرب خبر دادند، انفجار خودروی بمبگذاری شده در شهر خرسون واقع در جنوب شرقی اوکراین، یک مقام منصوب مسکو در این شهر تحت کنترل روسیه کشته شد.

به گزارش رادیو اروپای آزاد، مقامی که در این انفجار کشته شد نامش «دیمترو ساولوچنکو» است. بعد از تسلط نیروهای روسیه بر خرسون، او به عنوان رئیس اداره خانواده، جوانان و ورزش منصوب شده بود.  

گفته می‌شود که در انفجار مذکور به دو خودرو آسیب رسید و شیشه‌های ساختمان‌های مجاور هم شکسته شد اما به غیر از مرگ ساولوچنکو، گزارشی درباره تلفات انسانی مخابره نشده است.

هیچ گروهی تاکنون مسئولیت انفجار خودرو و کشتن این مقام منصوب روسیه در خرسون را بر عهده نگرفته است. مقامات وزارت دفاع و اطلاعات نظامی اوکراین اعلام کردند که گروه‌‌های چریکی در خرسون فعالیت و حضور دارند.

انفجار مرگبار خودرو در خرسون در شرایطی انجام شده که طی هفته‌های اخیر خبرهایی درباره تلاش برای ترور مقامات منصوب روسیه در مناطق تحت کنترل در اوکراین به ویژه در شهرهای «ملیتوپول» و «انرهودار» منتشر شده است.

این اقدامات در شرایطی انجام شده که یکشنبه ۳۰ مرداد ماه دختر «الکساندر دوگین» از چهره‌های نزدیک به رئیس‌جمهور روسیه بر اثر انفجار خودرو در شهر مسکو جانش را از دست داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها