کد خبر: 570026
|
۱۴۰۱/۰۵/۳۱ ۱۲:۳۳:۳۷
| |

بنی گانتس، وزیر جنگ اسرائیل:

توافق هسته‌ای توافقی «بد» است/ ناچاریم از خود در برابر پیامدهای توافق برجام محفاظت کنیم

وزیر جنگ رژیم اسرائیل با ادعای این که توافق هسته‌ای توافقی «بد» است، گفت که این رژیم ناچار است از خود در برابر پیامدهای آن حفاظت کند.

توافق هسته‌ای توافقی «بد» است/ ناچاریم از خود در برابر پیامدهای توافق برجام محفاظت کنیم
کد خبر: 570026
|
۱۴۰۱/۰۵/۳۱ ۱۲:۳۳:۳۷

شبکه الجزیره به نقل از بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره توافق هسته‌ای نوشت، «توافقی که با ایران روی آن کار می‌کنند، بد است و اسراییل ناچار است از خود حفاظت کند».

به گزارش ایسنا، الجزیره در ادامه به نقل از گانتس آورده است، «این توافق با ایران موجب رشد توانمندی‌های هسته‌ای آنها خواهد شد و آمادگی برای عملیات‌های دفاعی در مواجهه با هر سناریویی در حال انجام شدن است».

ادعاهای گانتس درباره توافق هسته‌‎ای درحالی مطرح می‌شود که وبگاه خبری –تحلیلی اکسیوس در گزارش خود به نقل از مقامات آمریکایی و صهیونیستی خبر داه بود: اگرچه دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در روزهای اخیر تلاش کرده است به اسرائیل اطمینان دهد که در مذاکرات احیای برجام امتیاز جدیدی به ایران نداده است، مقامات اسرائیلی می‌گویند که آنها اطمینان ندارند.

بنابر این گزارش، مقامات کاخ سفید در روزهای گذشته به همتایان اسرائیلی خود اطمینان داده‌اند که علی‌رغم وجود برخی گزارشات در رسانه‌ها مبنی بر امتیازدهی واشنگتن به تهران در جریان مذاکرات وین، آمریکا هیچ امتیاز جدیدی به ایران نداده است.

یک مقام آمریکایی به این پایگاه خبری گفت: توافق در وین ممکن است نسبت به دو هفته پیش نزدیک‌تر باشد، اما همچنان نتیجه مذاکرات دارای ابهام است زیرا هنوز شکاف‌هایی وجود دارد. در هر حال، توافق قریب‌الوقوع به‌نظر نمی‌رسد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها