یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه «شعفاط» در قدس اشغالی

نظامیان صهیونیست با یورش گسترده به اردوگاه «شعفاط» در شرق قدس اشغالی، شمار زیادی از فلسطینیان ساکن این اردوگاه را بازداشت کردند.

یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه «شعفاط» در قدس اشغالی
کد خبر: 564505
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۹ ۱۸:۱۷:۰۸

منابع محلی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست به منازل شهروندان در اردوگاه شعفاط یورش برده و اقدام به تفتیش منازل کرده و چندین نفر از جمله یک فعال بیت المقدسی و فرزندش را بازداشت کردند.

به گزارش مهر، شاهدان عینی نیز گفتند که نظامیان صهیونیست بعد از یورش به منازل ساکنان این اردوگاه اقدام به تخریب لوازم منزل آنها کردند و برخی تجهیزات آن را نیز مصادره کردند.

همچنین طبق اعلام منابع محلی ده‌ها فلسطینی بر اثر استنشاق گاز اشک آور و گاز سمی دچار اختناق و گرفتگی نفس شدند.

بر همین اساس، نظامیان صهیونیست به همراه نیروهای شهرداری رژیم صهیونیستی در شهر قدس اشغالی، چندین جوان فلسطینی ساکن این شهر و کرانه باختری را بازداشت کردند.

مسئولان رژیم صهیونیستی سیاست اعمال فشار به شهروندان بیت المقدس را در پیش گرفته اند و به صورت روزانه و به بهانه ساخت و ساز بدون مجور به منازل و اماکن تجاری آنها یورش می‌برند.

گفتنی است، اردوگاه شعفاط یکی از پرجمعیت‌ترین اردوگاه‌های فلسطینی بوده که مساحت آن در حدود ۲۰۰ هزار مترمربع است. این اردوگاه در مرز بیت المقدس با کرانه باختری ایجاد شده‌است. این اردوگاه به دلیل تراکم جمعیت بالا از مشکلات زیادی رنج می‌برد؛ آمار جمعیت آن مستند نیست و برآورد می‌شود که بیش از ۱۵ هزار نفر ساکن این اردوگاه باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها