کد خبر: 540817
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۰ ۱۶:۱۸:۵۵
| |

ساکنان کرانه باختری تشدید مقاومت را خواستار شدند

جمع کثیری از مردم خشمگین فلسطین در شهر «جِنین» پیکرهای دو شهیدی که توسط نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند، تشییع کردند.

ساکنان کرانه باختری تشدید مقاومت را خواستار شدند
کد خبر: 540817
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۰ ۱۶:۱۸:۵۵

مردم فلسطین امروز سه‌شنبه با مشارکت گسترده در مراسم تشییع پیکر دو شهید به نام‌های «عبدالله الحصری» (۲۲ ساله) و «شادی خالد نجم» (۱۹ ساله) را که توسط نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند، علیه رژیم صهیونیستی شعار سر دادند.

به گزارش فارس، شرکت‌کنندگان در این مراسم شعارهای الله اکبر سر داده و جنایت‌های رژیم اشغالگر اسرائیل را محکوم کرده و خواستار تداوم مبارزه، ایجاد اتحاد و پایان دادن به دودستگی‌ها شدند تا مردم فلسطین بتوانند با تجاوزات روزمره صهیونیست‌ها علیه شهرها و اردوگاه‌های فلسطینی مقابله کنند.

به نوشته روزنامه «القدس العربی»، «عطا ابو رمیله» دبیر کل جنبش فتح در شهر جنین در سخنانی در این مراسم بر وحدت ملی و استمرار مبارزات علیه رژیم اشغالگر اسرائیل تأکید کرد. «خضر عدنان» از رهبران جنبش جهاد اسلامی نیز گفت که پاسخ ملت ما به جنایت‌های این رژیم، با تقویت وحدت و اتحاد خواهد بود و ما هرگز از یک ذره از خاک سرزمین خود چشم‌پوشی نخواهیم کرد و وحدت ملی ما، سلاح قدرت ما برای مقابله با رژیم اشغالگر است.

همچنین مبارزان «سرایا القدس» در یک کنفرانس خبری تأکید کردند که آن‌ها همواره بیدار بوده و در کمین نظامیان صهیونیست خواهند بود. وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین نیز از دبیر کل سازمان ملل متحد خواست تا به مسئولیت خود برای حمایت از ملت فلسطین عمل کند.

جنبش حماس نیز مردم فلسطین را به خشم و انقلاب فراگیر علیه رژیم اشغالگر فراخواند. همچنین «داود شهاب» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت این دو جوان فلسطینی، بر پایبندی به راه مقاومت و جهاد تا آزادسازی سرزمین و نابودی رژیم اشغالگر تأکید کرد و افزود که این رژیم بداند که دست مقاومت به آن خواهد رسید و این رژیم بهای سنگینی برای جنایت‌هایش پرداخت خواهد کرد.

منابع رسانه‌ای در فلسطین و رژیم صهیونیستی از شهادت دو جوان فلسطینی به نام‌های «عبدالله الحصری» و «شادی نجم» در یورش شبانه نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری خبر دادند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها