اسرائیل یک مامور اطلاعاتی را در سوریه ترور کرد

وقوع انفجار در یک خودرو در شهر درعا واقع در جنوب سوریه، باعث آسیب رسیدن به دو نفر شد.

اسرائیل یک مامور اطلاعاتی را در سوریه ترور کرد
کد خبر: 559567
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۲ ۰۸:۳۶:۰۷

وقوع انفجار در یک خودرو در شهر درعا واقع در جنوب سوریه، باعث آسیب رسیدن به دو نفر شد. روزنامه «یدیعوت آحارونت» درباره انفجار درعا مدعی شد: «صدای انفجار شنیده‌شده در شمال اسرائیل مربوط به انفجار خودروی متعلق به یک عنصر اطلاعاتی به نام محمود حلوه بود. بعد از انفجار، صدای تیراندازی نیز شنیده شد».

به گزارش نامه نیوز، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) بامداد پنجشنبه در خبری فوری از شنیده‌شدن صدای انفجار در شهر درعا خبر داد.

خبرگزاری سانا گزارش داد که بر اثر انفجار یک بمب نزدیک میدان «الدله» در شهر درعا، دو نفر آسیب دیدند.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونت» درباره انفجار درعا مدعی شد: «صدای انفجار شنیده‌شده در شمال اسرائیل مربوط به انفجار خودروی متعلق به یک عنصر اطلاعاتی به نام محمود حلوه بود. بعد از انفجار، صدای تیراندازی نیز شنیده شد».

جزئیات بیشتری از این خبر، هویت دقیق اشخاص هدف گرفته یا عاملان این انفجار هنوز منتشر نشده است. مقامات دولتی سوریه نیز هنوز به این حادثه واکنشی نشان نداده‌اند.

این در حالی است که سوریه طی هفته‌های اخیر شاهد حملات تجاوزکارانه و ددمنشانه رژیم موقت صهیونیستی به اهدافی در خاک این کشور بود. دو هفته پیش، جنگنده‌های اسرائیلی از حریم هوایی جولان اشغالی به برخی نقاط در جنوب دمشق حمله کردند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با استفاده از حریم‌هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان به سمت اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند. نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان بارها گزارش داده‌اند رژیم صهیونیستی روزانه قطعنامه‌های سازمان ملل را نقض کرده و به حریم هوایی لبنان تجاوز می‌کند.

دولت سوریه بارها اعلام کرده است رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای و غربی آن از گروه‌های تکفیری تروریستی که علیه دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند و با چنین حملات ددمنشانه‌ای قصد دارند روند مبارزه دمشق و متحدانش با تروریست‌ها را مختل کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها