السیسی در دیدار با پادشاهان بحرین و اردن:

مشتاق تقویت همکاری‌های سازنده هستیم

​رئیس جمهور مصر امروز (یکشنبه) طی دیدار با پادشاهان بحرین و اردن، خواستار تقویت همکاری سازنده با بحرین و اردن جهت دستیابی به منافع مشترک شد.

مشتاق تقویت همکاری‌های سازنده هستیم
کد خبر: 558817
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۹ ۱۸:۴۷:۱۲

عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر امروز در دیدار با پادشاهان بحرین و اردن بر تمایل کشورش برای تقویت همکاری سازنده با بحرین و اردن جهت دستیابی به منافع مشترک با توجه به چالش‌های بزرگ ناشی از تحولات منطقه ای و بین المللی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، این دیدار و گفت‌وگو در چارچوب نشست سه جانبه سران میان عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر با حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین و ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن در شرم الشیخ برگزار شد.

بسام راضی، سخنگوی ریاست جمهوری مصر گفت: رئیس جمهور السیسی از پادشاهان بحرین و اردن به عنوان مهمانان عزیز در مصر استقبال کرد و از روابط نزدیک و تاریخی که سه کشور را در کنار هم قرار داده است، قدردانی کرد.

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری مصر به نقل از السیسی گفت: آرزوی مصر ارتقای همکاری سازنده بین مصر، بحرین و اردن است؛ به گونه‌ای که منافع مشترک ملت‌های برادرشان را تأمین کند و تلاش‌های مشترک کشورهای عربی را به ویژه با توجه به چالش‌های بزرگ افزایش دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها