کد خبر: 558232
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۶ ۱۹:۳۸:۰۷
| |

نماینده سابق کنگره آمریکا:

«بایدن» یا جوک می‌گوید یا نمی‌داند مردم توان خرید غذا ندارند

نماینده سابق کنگره آمریکا با انتقاد شدید از رئیس‌جمهور کشورش تصریح کرد: «بایدن» یا دارد جوک می‌ گوید یا خبر ندارد مردم با درآمد کار تمام وقت توان تأمین مواد غذایی، سوخت و رهن خانه را ندارند.

«بایدن» یا جوک می‌گوید یا نمی‌داند مردم توان خرید غذا ندارند
کد خبر: 558232
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۶ ۱۹:۳۸:۰۷

«تولسی گابارد» نماینده سابق کنگره آمریکا امروز پنجشنبه در پیامی توییتری با انتقاد شدید از رییس جمهور کشورش تأکید کرد: «بایدن» گفت هرگز به اندازه الان درباره آمریکا خوش‌ بین نبوده است. او مدت زیادی است که سکان امور را به دست گرفته است. وی یا دارد جوک می‌ گوید یا اینکه خبر ندارد رئیس‌جمهور کشوری است که مردم با درآمد کار تمام وقت توان تأمین مواد غذایی، سوخت و رهن خانه را ندارند.

به گزارش مهر، نماینده سابق کنگره آمریکا در ادامه تصریح کرد: من راهبرد شناس سیاسی نیستم؛ اما به عنوان یک آمریکایی می‌ توانم به شما بگویم اینکه رئیس‌ جمهوری داشته باشیم که کشور را رهبری نمی‌ کند و فقط دنبال بازی مقصرنمایی دیگران است، کاملاً مأیوس کننده است.

وی در این باره افزود: انتظار ما این است که رئیس‌ جمهور و فرمانده کل نیروهای مسلح‌ آمریکا فردی راه حل محور بوده و مشکلات و چالش‌ های پیش روی مردم را حل و فصل کند. اما به نظرم مصاحبه دیشب ایشان مأیوس کننده و دلسرد کننده بود.

تولسی گابارد

«تولسی گابارد» تصریح کرد: وی نشان داد چقدر بی‌ خبر است. او دیشب گفت که هرگز درباره کشورمان خوش‌ بین‌ تر از الان نبوده است. او مدت زیادی است که سر کار آمده است. فکر می‌ کنم اکثر آمریکایی‌ ها با او موافق نیستند. مردم در مشقت هستند و هر روزه با چالش‌ های تورم، افزایش قیمت سوخت، کمبود عرضه محصولات و مسائلی از این قبیل روبرو هستند که چه شما جمهوری‌ خواه باشید یا دموکرات بر همه اثر می‌ گذارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها