کد خبر: 557641
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۴ ۰۸:۵۳:۳۲
| |

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا:

تا تغییر رفتار کره شمالی، فشارها ادامه دارد

وزیر خارجه آمریکا در نشست خبری با همتای کره جنوبی با ابراز نگرانی از آزمایش اتمی محتمل کره شمالی، از تداوم فشارها بر این کشور خبر داد.

تا تغییر رفتار کره شمالی، فشارها ادامه دارد
کد خبر: 557641
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۴ ۰۸:۵۳:۳۲

وزیر خارجه آمریکا دوشنبه شب به وقت تهران در نشست خبری با همتای کره جنوبی خود در ساختمان وزارت خارجه ایالات متحده، درباره تحرکات اخیر کره شمالی اظهار داشت که آمریکا برای همه موارد احتمالی آماده می‌شود.

به گزارش فارس و به نقل از وبگاه «سی‌جی‌تی‌ان» «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا در نشت خبری با «پارک جین» وزیر خارجه کره جنوبی گفت: «ایالات متحده همچنان نگران چشم انداز هفتمین آزمایش اتمی کره شمالی است. آمریکا برای همه موارد احتمالی آماده می‌شود و آماده است تا در صورت لزوم، اقدامات کوتاه مدت و بلندمدت بازدارنده تا تغییر حالت به وضعیت نظامی انجام دهد.»

به گزارش منابع خبری، آنتونی بلینکن همچنین گفت که ایالات متحده به فشار بر کره شمالی تا زمانی که مسیر خود را تغییر دهد، ادامه خواهد داد.

بلینکن پس از دیدار با پارک جین وزیر امور خارجه کره جنوبی در واشنگتن به خبرنگاران گفت: «به بیان ساده، هدف ما یک منطقه و جهان صلح آمیز و با ثبات است. تا زمانی که رژیم پیونگ یانگ مسیر خود را تغییر ندهد، ما به فشار ادامه خواهیم داد.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها