کد خبر: 557411
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۳ ۰۹:۱۰:۵۱
| |

علی بهادر جهرمی، سخنگوی دولت:

درباره اسرائیل، هر اقدامی متقابلی که نیاز باشد، پیش خواهیم گرفت

سخنگوی دولت گفت: خط قرمز جمهوری اسلامی، امنیت برای شهروندان خود است و در جهت حفظ امنیت و صیانت از امنیت عموم مردم، هر اقدامی که نیاز باشد به‌عنوان اقدام متقابل نسبت به هرگونه اقدام خارجی نسبت به اسرائیل را پیش خواهد گرفت.

درباره اسرائیل، هر اقدامی متقابلی که نیاز باشد، پیش خواهیم گرفت
کد خبر: 557411
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۳ ۰۹:۱۰:۵۱

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت درباره تحرکات اخیر رژیم صهیونیستی و طرح برخی تهدیدات علیه کشورمان، طی سخنانی اظهار داشت: ذات رژیم غاصب صهیونیستی که روشن بوده و هست و تأسیس نامشروع این رژیم مبتنی بر ترور، تروریسم، ظلم و حق‌کُشی شکل گرفته و ادامه حیاتش هم مبتنی بر همین ذات تروریستی است.

به گزارش تسنیم، وی افزود: لذا موضع جمهوری اسلامی ایران نسبت به چنین موجود و ماهیتی روشن بوده، هست و ثابت خواهد بود و طبیعتا انتظار می‌رود نهاد‌های بین‌المللی هم موضع‌گیری روشنی نسبت به چنین ماهیت‌های غیرمشروعی داشته باشند و عملکرد روشنی نسبت به اقدامات غیرقانونی و تروریستی چنین رژیمی به‌عمل بیاورند تا سایه آثار و اقدامات مخرب این رژیم منحوس را از منطقه برطرف کنند.

سخنگوی دولت تصریح کرد: خط قرمز جمهوری اسلامی، امنیت برای شهروندان خود است و در جهت حفظ امنیت و صیانت از امنیت عموم مردم، هر اقدامی که نیاز باشد به‌عنوان اقدام متقابل نسبت به هرگونه اقدام خارجی نسبت به این رژیم را پیش خواهد گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها