کد خبر: 557227
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۲ ۱۱:۳۲:۰۰
| |

ادعای رئیس سابق شورای امنیت داخلی رژیم اسرائیل:

جنگ سایبری میان تهران و تل آویو در پشت‌پرده در جریان است

رئیس سابق شورای امنیت داخلی رژیم اسرائیل ضمن اعلام این ادعا که جنگی در پشت پرده میان ایران و این رژیم وجود دارد، افزود، زمان پایان این جنگ را نمی‌داند.

جنگ سایبری میان تهران و تل آویو در پشت‌پرده در جریان است
کد خبر: 557227
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۲ ۱۱:۳۲:۰۰

در طول چند ماه اخیر حملات سایبری متعددی در ایران و اسرائیل به نهادها صورت گرفته است، از جمله سامانه معاملاتی بورس تل‌آویو و همچنین سامانه‌های اداری شهرداری تهران که مورد هجوم حملات سایبری قرار گرفت.

به گزارش فارس، مئیر بن شبات، رئیس سابق شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مدعی شد، جنگی میان این رژیم و ایران بویژه در زمینه سایبری وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

وی به روزنامه عبری «گلوبس» گفت، این جنگ که در حقیقت در پشت پرده در حال اداره شدن است، ادامه دارد و زمان پایانش را نمی‌داند.

بن شبات در ادامه از دولت آمریکا خواست که «اصل قدرت» را در برابر ایران نشان دهد و «گزینه نظامی» را روی میز بگذارد.

وی مدعی شد: بدون این گزینه‌ها، ایران به برنامه هسته‌ای خود ادامه می‌دهد و در برابر آن بازدارنده یا قدرتی نخواهد بود.

بن شبات افزود: واشنگتن تنها نباید به این اکتفا کند بلکه باید تحریم‌های اقتصادی بازدارنده‌ای علیه ایران اعمال کند که شهروندان ایرانی را علیه نظام حاکم برانگیزد.

وی ادامه داد، منطقه غرب آسیا در حال گذراندن یک «وضعیت سازماندهی جدید و چه بسا در نوع خود بی نظیر است، وضعیتی که در آن مرزهای میان کشورهای خود منطقه مبهم است».

بن شبات در خصوص عادی‌سازی روابط برخی کشورها با رژیم صهیونیستی هم گفت که «کشورهای عربی سنی میانه‌رو، اسرائیل را به عنوان شریک قانونی خود در بسیاری از مسائل منطقه می‌دانند».

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها