کد خبر: 557205
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۲ ۱۰:۰۸:۲۳
| |

فواد حسین، وزیر خارجه عراق:

ایران هیچ گونه دلیل واضح و ملموسی در خصوص حضور اسرائیلی ها در شمال عراق ارائه نداد

وزیر خارجه عراق با ادعای اینکه ایران هیچ گونه دلیل واضح و ملموسی در خصوص حضور اسرائیلی ها در شمال عراق ارائه نداد گفت که قبل از انجام حمله موشکی نیز هیچ گونه پرونده‌ای مبنی بر وجود اسرائیل در خاک این کشور به بغداد نرسید.

ایران هیچ گونه دلیل واضح و ملموسی در خصوص حضور اسرائیلی ها در شمال عراق ارائه نداد
کد خبر: 557205
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۲ ۱۰:۰۸:۲۳

فواد حسین، وزیر خارجه عراق در گفت وگویی تلویزیونی توضیحاتی در خصوص دیدارش با مقامات سیاسی و امنیتی در تهران پس از حمله موشکی ایران به مرکز راهبردی رژیم صهیونیستی در اربیل ارائه داد.

به گزارش ایسنا به نقل از بغداد الیوم، وی ادعا کرد که طرف ایرانی بدون ارائه هیچ دلیلی درمورد حضور اسرائیل در شمال عراق سخن می گوید.

فواد حسین در ادامه تاکید کرد که هیات عراقی به ریاست من و قاسم الاعرجی ، مشاور امنیت ملی عراق و به همراه یک هیات نظامی به ایران رفت و سوالاتی در خصوص حمله موشکی به اربیل مطرح کردیم.

وزیر خارجه عراق گفت: طرف ایرانی به ما اعلام کرد که موساد در محلی که مورد حمله موشکی قرار گرفت حضور دارد اما هیچ دلیل واضح و ملموسی در این خصوص ارائه نداد.

وی خاطرنشان کرد که عراق اعتراض خود نسبت به این تصرفات را به تهران اعلام کرد.

وزیر خارجه عراق همچنین مدعی شد که ادعای ایران مبنی بر دادن پرونده به سازمان اطلاعات عراق قبل از انجام حمله موشکی جعلی است و به طور مطلق هیچ گونه پرونده ای در خصوص وجود اسرائیلی ها به بغداد نرسید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها