کد خبر: 555097
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۰ ۱۸:۰۶:۰۹
| |

لغو پروازهای خطوط هوایی «ال عال» رژیم صهیونیستی به اروپا و آمریکا

خطوط هوایی «ال عال» رژیم صهیونیستی از لغو چند پرواز به مقصد آمریکا و اروپا در بیست و چهار ساعت گذشته خبر داد.

لغو پروازهای خطوط هوایی «ال عال» رژیم صهیونیستی به اروپا و آمریکا
کد خبر: 555097
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۰ ۱۸:۰۶:۰۹

منابع خبری رژیم موقت صهیونیستی سه شنبه بعد از ظهر به وقت تهران از لغو سه پرواز شرکت هوایی این رژیم به اروپا در بازه زمانی ۲۴ ساعته به دلیل «اعتصاب» و نقص فنی هواپیماها خبر دادند.

​به گزارش فارس، به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، سه پرواز خطوط هوایی «ال عال» از فرودگاه بن گوریون  به مقصدهای مختلف در اروپا در کمتر از ۲۴ ساعت لغو شد.

پرواز شب گذشته این شرکت هوایی به مقصد «نیویورک» در آمریکا نیز لغو شد. این شرکت اعلام کرده که کمبود نیرو و نقص فنی در هواپیماها دلیل این حادثه بوده است.

با لغو دیروز پروازها، اینک جمع کل لغو پروازها در ماه گذشته متجاوز از ۲۰ مورد شده که تقریبا همگی به دلیل اعتصاب در فلسطین اشغالی بوده است.

 در رویدادی مرتبط با فلسطین اشغالی، منابع عبری، بعدازظهر سه‌شنبه، از فعال شدن آژیرهای خطر در مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی خبر دادند. لحظاتی پس از شنیده شدن صدای آژیر خطر در مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، سخنگوی ارتش این رژیم بلافاصله در بیانیه‌ای مدعی شد که آژیرها به علت نقص فنی در تل‌آویو به صدا درآمده‌اند.

به‌رغم آنکه سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که هیچ حادثه امنیتی در کار نبوده، اما در ادامه اضافه کرد که در این خصوص تحقیق خواهد شد. خبرنگاران در اراضی اشغالی می‌گویند که آژیر خطر به مدت ۱۲ دقیقه و به صورت ممتد در منطقه الکریاه به صدا درآمده است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که رسانه‌های عبری، دوشنبه خبر دادند یک پایگاه نظامی صهیونیستی در روستای «العیساویه» واقع در بخش قدیمی شهر قدس اشغالی به آتش کشیده شده است.

این پایگاه نظامی بعد از درگیری نظامیان صهیونیست با جوانان فلسطینی در العیساویه آتش گرفت و حریق به بخش‌های مختلفی از آن امتداد یافت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها