کد خبر: 551375
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ۱۸:۵۲:۴۸
| |

کمبود شیر خشک به کانادا هم سرایت کرد

کمبود شیر خشک در فروشگاه‌های آمریکا به کشور کانادا نیز سرایت کرده است. خانواده‌های کانادایی برای تهیه مکمل‌ها مجبور هستند صدها کیلومتر رانندگی کنند.

کمبود شیر خشک به کانادا هم سرایت کرد
کد خبر: 551375
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ۱۸:۵۲:۴۸

کمبود شیر خشک در فروشگاه‌های ایالات متحده، تولیدکنندگان را درگیر و والدین را در ناامیدی قرار داده است. به نوشته رسانه‌های این کشور در چند روز گذشته بیش از ۱۱هزار فروشگاه با کمبود ۴۰ درصدی شیرخشک مواجه شده اند. این در حالی است که در نیمه نخست ماه ابتدایی سال ۲۰۲۱ تنها ۲ تا ۸ درصد کمبود وجود داشته است.

به گزارش ایرنا، به نقل از سی بی سی، گزارش‌ها از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کانادا هو حاکی از سرایت مشکل کمبود محصولات غذایی کودک به کشور کانادا است. لوبلاوس (Loblaws) یکی از بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای کانادا از کمبود نسبی شیرخشک در بعضی از شعبه‌های خود خبر داده است.

بسیاری از خانواده‌های کانادایی برای یافتن شیر خشک و محصولات مربوط به مکمل‌های غذایی مجبور هستند صدها کیلومتر رانندگی کنند. مقامات مسئول در کانادا خطاب به خانواده‌ها گفتند که کانادایی‌ها لازم است از کمبودها وحشت نکنند.

سی ان ان نیز گزارش داده که خرید شیرخشک به یک مشکل جدی برای والدین آمریکایی تبدیل شده و برخی از آنها مجبور شده‌اند برای خرید شیرخشک به یک ایالت دیگر سفر کنند. برخی والدین هم با استفاده از شبکه‌های اجتماعی به سمت خانواده‌هایی رفته‌اند که شیر خشک مازاد داشته و پیشنهاد داده‌اند تا به صورت کالا به کالا آنها را خریداری کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها