تخریب 4 منزل شهروندان فلسطینی در کرانه باختری

منابع فلسطینی می‌گویند که رژیم صهیونیستی چهار منزل مسکونی را در کرانه باختری تخریب کرد و مدعی شد که این منازل مجوز نداشته‌ است.

تخریب 4 منزل شهروندان فلسطینی در کرانه باختری
کد خبر: 550962
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ۱۸:۴۶:۳۱

ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه چهار منزل متعلق به شهروندان فلسطینی را در شمال کرانه باختری تخریب کرد.

​به گزارش فارس، «توفیق الحج محمد» رئیس شورای روستای «بیت دجن» در شرق نابلس خبر داد که نظامیان رژیم موقت صهیونیستی بامداد امروز به این روستا حمله کردند و دو منزل دو طبقه را تخریب کردند.

محمد به خبرگزاری آناتولی گفت که این منازل حدود یک سال و نیم پیش ساخته شده بود و در مرحله تکمیل و پایان ساخت قرار داشت.

وی همچنین خبر داد که مسئولان اسرائیلی با بیان اینکه این منازل به خاطر نداشتن مجوز، تخریب شده‌اند، مدعی شدند که این دو منزل در یک منطقه تیراندازی ساخته شده بود. لذا به خاطر آموزشهای نظامی، این منازل مصادره شد.

این مسئول فلسطینی همچنین تأکید کرد که در پی این اقدام، درگیری بین نظامیان صهیونیست و ساکنان این روستا آغاز شد و ده‌ها فلسطینی در اثر استنشاق گاز اشک‌آوری مصدوم شدند که نظامیان صهیونیست علیه آنان استفاده کردند.

تلویزیون فلسطین هم در این راستا خبر داد که ارتش رژیم صهیونیستی دو منزل مسکونی در حال ساخت را در «خربة عینون» واقع در شرق شهر طوباس تخریب کرد. این منازل نیز به بهانه نداشتن مجوز تخریب شدند.

این در حالی است که سازمان عمران رژیم موقت صهیونیستی در کرانه باختری جمعه گذشته علام کرد که کمیته فرعی شهرک‌سازیِ وابسته به شورای عالی برنامه‌ریزی تل‌آویو، روز پنجشنبه، با هدف تصویب یک طرح شهرک‌سازی جدید جلسه‌ای تشکیل خواهد داد.

در طرح جدید قرار است ۳۹۸۸ واحد صهیونیست‌نشین جدید تصویب شود. این پروژه همزمان با گزارش رسانه‌ها درباره سفر احتمالی «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا به اراضی اشغالی و تلاش تل‌آویو برای برگزاری نشستی با سران کشورهای عربی مطرح شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها