کد خبر: 544928
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۸ ۰۷:۵۱:۱۴
| |

خاورمیانه در التهاب؛ سربازان رژیم صهیونیستی راهی کرانه باختری شدند

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی دستور تقویت نیروهای ارتش در کرانه باختری با چهار گردان نظامی را صادر کرد.

خاورمیانه در التهاب؛ سربازان رژیم صهیونیستی راهی کرانه باختری شدند
کد خبر: 544928
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۸ ۰۷:۵۱:۱۴

به دنبال عملیات استشهادی موفقیت‌آمیز فلسطینیان در جنوب حیفا، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی دستور تقویت نیروهای ارتش در کرانه باختری با چهار گردان نظامی را صادر کرد.

به گزارش تسنیم، دیشب همزمان با آغاز نشست سازشکارانه نقب، شهر اشغالی الخضیره واقع در جنوب حیفا شاهد عملیات شهادت‌طلبانه بود.

در این عملیات که در شهر الخضیره واقع در حدفاصل تل‌آویو و حیفا رخ داد، دست‌کم 6 صهیونیست زخمی شدند که حال چهار نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

شبکه 14 رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد در این حادثه علاوه بر 2 مجری عملیات، دو مهاجر صهیونیست هم کشته و 3 صهیونیست دیگر هم زخمی شدند.

رسانه‌های صهیونیست اعلام کردند که تحقیقات پلیس نشان می‌دهد، دو مجری عملیات اسلحه کمری داشتند و بعد از حمله و خلع سلاح کردن مأموران پلیس سلاح‌های خودکار از نوع ام16 را از آنها گرفته عملیات خود را انجام دادند.

این عملیات استشهادی در عمق خاک فلسطین اشغالی با استقبال جنبش‌های مقاومت فلسطین مواجه شده است.

داود شهاب با ستایش این اقدام تأکید کرد این عملیات واکنشی از سوی ملت فلسطین و تمامی آزادگان جهان به نشست شرارتی است که وزرای خارجه عرب در آن حضور پیدا کرده‌اند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نیز با صدور بیانیه‌ای عملیات قهرمانانه در شهر اشغالی الخضیره را واکنشی طبیعی به جنایات دشمن صهیونیستی توصیف و تأکید کرد: چنین اقداماتی واکنشی عادی و مشروع به جنایات اشغالگران علیه ملت و مقدسات فلسطینیان محسوب می‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها