حماس:

توطئه دشمن صهیونیستی برای نابودی مقاومت در غزه ناکام ماند

رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه ضمن قدردانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران برای حمایت از فلسطین، تأکید کرد که دشمن صهیونیستی شکست خورده است.

توطئه دشمن صهیونیستی برای نابودی مقاومت در غزه ناکام ماند
کد خبر: 549674
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۰ ۱۹:۵۹:۰۷

یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه بعد از ظهر امروز شنبه تأکید کرد که عملیات شمشیر قدس برای دفاع از مسجدالاقصی بود.

به گزارش فارس، شبکه خبری المیادین به نقل از السنوار گزارش داد، نتیجه شمشیر قدس، «بسیار بیشتر از انتظارات ما بود و نتایج آن همچنان ادامه دارد. واقعیتها نیز نشان می‌دهد که دشمن در شمشیر قدس، مفتضحانه شکست خورد».

وی ضمن قدردانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس جمهور و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاطر حمایت از فلسطین و الاقصی، تصریح کرد، الاقصی کشورهای سازشکار را رسوا خواهد کرد و شمشیر قدس، تا آزادسازی فلسطین، در نیام فرو نخواهد رفت.

این رهبر حماس با بیان اینکه توطئه دشمن صهیونیستی برای «بریدن سر مقاومت در غزه، ناکام ماند»، خاطر نشان کرد، دشمن قصد دارد این جنگ را به یک جنگ مذهبی تبدیل کند و ملت فلسطین باید آماده جنگ بزرگی شوند.

السنوار با اشاره به اینکه حماس اجازه نخواهد داد رخدادهای مسجد الاقصی و حرم ابراهیمی تکرار شود، تأکید کرد، ضربه به قدس به معنای جنگ مذهبی منطقه‌ای است.

وی با بیان اینکه بایدبرای تغییر واقعیت تلخی که امت اسلام با آن روبروست، آماده شد، گفت: «شماره ۱۱۱۱، حامل نام موشکهایی است که به نام یاسر عرفات است و این، آغاز راه است».

در همین ارتباط، «زاهر جبارین» معاون رئیس حماس در کرانه باختری،اخیرا  خبر داد که یحیی السنوار در یکی از جلسات هفته گذشته‌اش اعلام کرده که «در اولین حمله موشکی» در جریان جنگ آزادسازی فلسطین ۱۱۱۱ موشک به سمت اشغالگران شلیک خواهد شد.

 رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه در تاریخ ۳۱ ماه می سال گذشته میلادی پس از پایان نبرد «سیف القدس» (شمشیر قدس) و بعد از اتمام دیدارش با «عباس کامل» رئیس سازمان اطلاعات مصر در جمع خبرنگاران از آن‌ها خواسته بود که عدد «۱۱۱۱» را به خاطر داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه مردم فلسطین برای احقاق حقوق خود باید از هم اکنون دست به کار شوند، افزود: «مردم ما در اراضی 1948، ثقل بسیاری در جنگ دارند. ای جوانان کرانه باختری، می‌توانید تا پیش از پایان سال جاری، شهرک‌نشینان را اخراج کنید».

السنوار با تأکید بر کارآیی عملیاتهای فردی در مقابله با صهیونیستها، خبر داد که تلاش خواهند کرد تا مسیر دریایی به غزه احداث کنند و «برای تخلیه زندانهای اسرائیل ازاسرای فلسطینی، تصمیم خود را گرفته‌ایم و این مسئله طول نخواهد کشید».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها