کد خبر: 309805
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۴ ۰۷:۲۳:۵۵
| |

السنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در نوار غزه:

این معامله شکست می‌خورد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در نوار غزه در نشستی تحت عنوان «متحد و یکپارچه علیه معامله قرن» تاکید کرد که به یاری خداوند این معامله شکست خواهد خورد.

این معامله شکست می‌خورد
کد خبر: 309805
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۴ ۰۷:۲۳:۵۵

اعتمادآنلاین| یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در نوار غزه در نشستی تحت عنوان «متحد و یکپارچه علیه معامله قرن» تاکید کرد که به یاری خداوند این معامله شکست خواهد خورد. نظام‌های رسمی عربی مایه تأسف و شرمساری هستند.

رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه بیان کرد: ما با دستانمان زمین را حفر می‌کنیم تا از وطن و امتمان دفاع کنیم.

سنوار در ادامه افزود: دشمن بزدل صهیونیستی در اطراف خود دیوار می‌کشد، پس برخی نظام‌های عربی درصدد جلب رضایت چه کسی و عادی‌سازی روابط با کی هستند؟!

وی تصریح کرد: عید اصلی ما در مسجد الاقصی پس از آزادسازی آن خواهد بود و ملت ما به رغم هجمه گسترده و طرح‌های دشمنان، به قدس و مسجد الاقصی پایبند خواهد بود.

یحیی سنوار با اشاره به اینکه به یاری خداوند معامله قرن شکست خواهد خورد، تاکید کرد: ما قاطعانه مخالف کنفرانس اقتصادی بحرین هستیم و از مردم عزیز بحرین می‌خواهیم روز 25 و 26 ژوئن آینده را دست به اعتصاب سراسری بزنند.

وی گفت: خطرناک‌ترین بخش معامله قرن، سیطره بر کرانه باختری است که برای ممانعت از آن، باید دستان مقاومت را بازگذاشت.

سنوار از ایران به خاطر حمایت از ملت و مقاومت فلسطین تقدیر و تشکر کرد و از تمامی کشورهای اسلامی و عربی خواست همانند ایران حامی و پشتیبان مقاومت با مال و سلاح باشند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها