حزب‌الله لبنان انفجارهای تروریستی کابل را به شدت محکوم کرد

​حزب الله لبنان وقوع انفجارهای تروریستی اخیر در یکی از مساجد کابل را به شدت محکوم و اعلام کرد که این تروریست‌های تکفیری باندهای قاتلی هستند که همه مخالفان و دشمنان خود را تکفیر می‌کنند.

حزب‌الله لبنان انفجارهای تروریستی کابل را به شدت محکوم کرد
کد خبر: 549651
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۰ ۱۸:۰۶:۲۶

حزب‌الله لبنان امروز (شنبه) در بیانیه‌ای انفجارهای تروریستی در مساجد کابل را محکوم و اظهار کرد تروریست‌های تکفیری که گاه مسجد مسلمانان شیعه را هدف قرار می‌دهند و نمازگزاران روزه دار را می‌کشند و گاه مسجد مسلمانان سنی را منفجر می‌کنند و روزه داران را می‌کشند،  نه خدا و نه وجدان و اخلاق و انسانیت را نمی‌شناسند.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه تأکید شده که ادامه این عملیات تروریستی و گسترش آن در بیش از یک کشور اسلامی و هدف قرار دادن مومنان در حین انجام فرایض دینی، علمای امت اسلامی و دولت‌های ذی‌ربط را ملزم به مقابله با این تفکر انحرافی می‌کند.

در انفجار روز پنجشنبه دو خودروی بمب‌گذاری شده در مزار شریف چهارمین شهر بزرگ این کشور، ۹ نفر به شهادت رسیدند و حداقل ۱۳ تن دیگر زخمی شدند.

پنجشنبه هفته گذشته نیز مسجد شیعیان موسوم به مسجد سه دکان در مرکز شهر مزار شریف هدف انفجار قرار گرفت که بر اثر آن ۳۱ نفر شهید و حدود ۵۰ نفر زخمی شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها