کد خبر: 549346
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۸ ۱۲:۴۵:۰۴
| |

ادعای سفیر اسرائیل در بحرین: ایران منبع مشکلات در خاورمیانه است

سفیر رژیم موقت اسرائیل در بحرین، توافق سازش با کشورهای عربی را اتفاقی مهم توصیف کرد.

ادعای سفیر اسرائیل در بحرین: ایران منبع مشکلات در خاورمیانه است
کد خبر: 549346
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۸ ۱۲:۴۵:۰۴

ایتان نائیه، سفیر رژیم موقت صهیونیستی در بحرین ضمن ایراد ادعاهای بی اساس علیه ایران، توافقنامه سازش موسوم به «توافقنامه آبراهام» را یک تغییر مهم و تاریخی در روند تحولات غرب آسیا خواند.

به گزارش فارس، نائیه در مصاحبه با شبکه «CBN» افزود که امضای توافقنامه مذکور به منزله تلاشی برای پیمودن راهی است که کسی آن را نپیموده است و برقراری ارتباط بین اسرائیل و برخی کشورهای عربی نیز به بقیه کشورهای عربی و جهان و کشورهای منطقه ثابت می‌کند که پیمودن این راه ممکن است.

طبق گزارش وبگاه «مرآة البحرین»، سفیر رژیم موقت صهیونیستی همچنین گفت که کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با این رژیم درباره توافق هسته‌ای ایران هم‌عقیده هستند. وی افزود: «ما دیدگاه‌های آن‌ها را می‌شنویم و با آنهایی که در منطقه اقامت داشته و رفتارهای ایران را دیده‌اند و نیز درباره تهدیدات و دیدگاه‌هایشان تا حد زیادی اتفاق‌نظر داریم و نگرانی درباره این تهدید‌ها واقعی است».

وی گفت: «ما همگی درک می‌کنیم که ایران منبع مشکلات در خاورمیانه است و ما بایستی اخبار را دنبال کنیم». نائیه همچنین گفته است که ماه آینده جشن سالروز «استقلال اسرائیل» (فاجعه اشغال فلسطین) با حضور بازرگانان بحرینی و سران بحرین در منامه برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها