ترامپ: من احمق نیستم حاضرم تست هوش بدهم

در حال نابودی آمریکاست او از خرگوش عید پاک دستور می‌گیرد و با هوا دست می‌دهد. وی همچنین گفت حاضر است برای اثبات احمق نبودنش تست هوش بدهد.

ترامپ: من احمق نیستم حاضرم تست هوش بدهم
کد خبر: 548740
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۵ ۰۳:۳۰:۰۰

کیهان نوشت:

وضعیت این روزهای آمریکا تماشایی است. رئیس‌جمهورش دچار زوال عقل است و این روزها زیاد «گاف» می‌دهد. آن‌قدر زیاد که سخنرانی‌هایش بارها سوژه رسانه‌ها شده است. یک بار با موجودات خیالی دست می‌دهد، یک بار معاونش را «بانوی اول» می‌خواند، یک جا بجای اوکراین از کلمه «ایران» استفاده می‌کند و یک جا دفترکارش در کاخ سفید را گُم می‌کند.

ترامپ رئیس‌جمهور قبلی آمریکا نیز به گفته خود آمریکایی‌ها آبروی آمریکا را در همان 4 سال برد. طبق گزارش رسانه‌های همین کشور، او فردی هتاک، قمار باز، زن باره، زن ستیز و احمق است که اشتیاق جنون‌آمیزی به دیده شدن دارد. او به تازگی گفته حاضر است برای اثبات احمق نبودنش تست بدهد! حالا تصورش را بکنید این دو

رو به روی هم قرار بگیرند!

به گزارش روزنامه «دیلی میل»، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا عصر شنبه در جمع هزاران تن از هوادارانش در ایالت اوهایو گفت: «مخالف‌هایم به من می‌گویند که ممکن است احمق باشم! من هم به دکتر رانی، نماینده مجلس خوب ایالت تگزاس گفتم که... من دوست ندارم مردم به مرا احمق بخوانند! من میراث بزرگی داشتم. دایی من خیلی خیلی آدم باهوشی بود. پدرم هم خیلی باهوش بود... من دوست ندارم احمق خطاب شوم. حالا واقعا تستی وجود دارد که من بتوانم به این چپگراهای رادیکالِ دیوانه ثابت کنم که از آنها باهوش‌ترم؟ دکتر رانی هم گفت بله. به آن تست ایکس می‌گویند.»

وی در این سخنرانی با انتقاد شدید از بایدن رئیس‌جمهور 79 ساله آمریکا وی را «گیج» خواند و گفت: «کشورمان دارد نابود می‌شود، کشورمان دارد به سمت جهنم می‌رود.» او با انتقاد از «اشتباهات خجالت‌آور کلامی و رفتاری» جو بایدن، گفت: «هرگز چنین چیزی نداشتیم و در حال حاضر رئیس‌جمهوری داریم که متاسفانه اصلا نمی‌داند دارد چه اتفاقی می‌افتد. با هوا دست می‌دهد، بی‌هدف پرسه می‌زند و (تا حدی سردرگم به‌نظر می‌رسد) این خوب نیست. او از خرگوش عید پاک دستور می‌گیرد؛ دیده‌اید؟!»ترامپ با خنده ادامه داد: «می‌دانید، خرگوش عید پاک یک عامل سیاسی بود. کارش خوب بود، باید استخدامش کنیم!»

ماجرا از این قرار است که هفته گذشته و در مراسم عید پاک در کاخ سفید، بایدن سردرگم به دور خود می‌چرخید، به سؤالات مردم جواب می‌داد و با کودکان عکس می‌گرفت. در همین لحظه بود که یکی از کارکنان کاخ سفید که لباس خرگوش عید پاک را به تن داشت، بایدن را به سمت جایی که باید می‌رفت هدایت کرد و از بلاتکلیفی نجاتش داد!

«ترامپ» ضمن اشاره به این موضوع، حملاتش به بایدن را این طور ادامه داد که «بایدن در حالی این کارها را می‌کند، که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه مدام از سلاح هسته‌ای سخن می‌گوید... ما در هر زمینه‌ای بسیار بهتر (از بایدن) عمل کردیم، به جز روابط عمومی. آن قدر سرگرم کار بودیم که به روابط عمومی فکر نکردیم.» وی بار دیگر موضوع تقلب در انتخابات را مطرح کرد و گفت که مطبوعات نمی‌خواهند حقیقت را نشان دهند: «حقیقت این است که در انتخابات تقلب شد، کشور ما در حال ویران شدن است و کشور به سمت جهنم می‌رود. دلیل اتفاقاتی که اکنون در حال رخ دادن است، در رئیس‌جمهور فعلی نهفته است. در دولت قبل تورم وجود نداشت و حالا رکورد می‌شکند؛ در حالی که من بیش از هر رئیس‌جمهوری در تاریخ ایالات متحده کاهش مالیاتی داشته‌ام.»

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها