کد خبر: 542167
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۸ ۱۰:۴۶:۳۹
| |

ترامپ: می‌بینم که دلتون برای من تنگ شده!

قیمت بنزین در آخرین سال ریاست‌جمهوری ترامپ هر گالن یک دلار و ۹۳ سنت بود و حالا به چهار دلار و ۶۳ سنت رسیده است.

ترامپ: می‌بینم که دلتون برای من تنگ شده!
کد خبر: 542167
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۸ ۱۰:۴۶:۳۹

دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری پیشین آمریکا در واکنش به افزایش بهای نفت و بالاترین قیمت بنزین در تاریخ‌ آمریکا نوشت: «بالاترین قیمت بنزین در تاریخ! دلتان برای من تنگ شده است؟» بهای بنزین در آخرین سال ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ به یک دلار و ۹۳ سنت رسیده بود.

به گزارش ایندیپندنت، بهای بنزین در آمریکا پس از اعلام ممنوعیت واردات نفت و گاز از روسیه به دلیل حمله این کشور به اوکراین به رقم بی‌سابقه چهار دلار و ۶۳ سنت برای هر گالن رسید. قیمت بنزین در آمریکا در اوج بحران مالی سال ۲۰۰۸ به چهار دلار و ۱۱ سنت برای هر گالن رسیده بود.

ترامپ در بیانیه‌ای که در وب‌سایت او منتشر شده است، نوشت: «اغلب کشورهای اروپا با تحریم نفت و گاز روسیه همراه نمی‌شوند و مانند همیشه آمریکا تنها می‌ماند و اروپا از آمریکا برای دفاع از آنها امتیاز می‌گیرد.» رییس‌جمهوری پیشین آمریکا که همواره از رسانه‌های جریان اصلی به دلیل انتشار اخبار جعلی انتقاد کرده است در ادامه نوشت: «با این وجود در اخبار جعلی می‌خوانیم که همه با بایدن در نبرد با روسیه همراه شده‌اند.»

ترامپ پیشتر نیز گفته بود که اگر او رییس‌جمهوری آمریکا بود، لشکرکشی پوتین به اوکراین اتفاق نمی‌افتد. به اعتقاد رییس‌جمهوری پیشین آمریکا، خروج پر هرج و مرج نیروهای آمریکایی از افغانستان به دستور جو بایدن، باعث جسارت بیشتر پوتین شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها