کد خبر: 548693
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۴ ۱۸:۴۲:۱۱
| |

وزیر دفاع دولت موقت طالبان:

جهان مقابل ماست

سرپرست وزارت دفاع طالبان گفت: افغانستان با مشکلات زیادی مواجه است، جهان با ما در تقابل است و از سوی همسایه‌ها نیز رنج‌هایی را متحمل می‌شویم؛ مثالش رویداد خوست و کنر است.

جهان مقابل ماست
کد خبر: 548693
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۴ ۱۸:۴۲:۱۱

«ملا محمد یعقوب مجاهد»، سرپرست وزارت دفاع طالبان گفت که جهان در مقابل این گروه است و همسایه‌های افغانستان باعث «رنج» این کشور می‌شوند.

به گزارش فارس، وی افزود: «افغانستان با مشکلات زیادی مواجه است، جهان با ما در تقابل با ماست و رنج و تکلیف همسایه‌ها را نیز شاهد هستیم، مثالش رویداد خوست و کنر است.»

سرپرست وزارت دفاع، ادامه داد: «ما به امنیت افغانستان توجه جدی می‌کنیم و تحمل حمله‌های اخیر بر ولایت‌های کنر و خوست به‌دلیل بعضی مسایل ملی بود.»

با گذشت ۸ ماه از تسلط طالبان بر کابل، تاکنون جامعه جهانی حکومت این گروه را به رسمیت نشناخته و تحریم‌ها علیه مقام‌های این گروه نیز پا برجا است.

اشاره‌ سرپرست وزارت دفاع طالبان به «رنج» همسایه‌های افغانستان، حملات هوایی اخیر پاکستان در ولایات‌ خوست و کنر است که جان ده‌ها غیرنظامی از جمله زنان و کودکان را گرفت.

با این حال، ملا یعقوب در اظهاراتش تأکید کرد که طالبان نمی‌گذارند تا کسی از داخل و یا از بیرون امنیت افغانستان را مختل کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها