ابراز نگرانی سازمان ملل از درگیری‌ها در مسجد الاقصی

سازمان ملل با افزایش خشونت سربازان رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه مسلمانان فلسطینی در مجموعه مسجدالاقصی در خصوص این درگیری‌ها ابراز نگرانی کرد.

ابراز نگرانی سازمان ملل از درگیری‌ها در مسجد الاقصی
کد خبر: 548418
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۲ ۱۴:۴۹:۱۳

سازمان ملل درخصوص افزایش خشونت‌ها در سرزمین‌های اشغالی فلسطین به شدت ابراز نگرانی کرده است.

به گزارش ایرنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، رژیم صهیونیستی از آغاز ماه مبارک رمضان یورش به فلسطینیان و هتک حرمت مکان های مقدس اسلامی در مسجد الاقصی و بیت المقدس را تشدید کرده است.

در پی حمله نیروهای امنیتی رژیم اسرائیل به نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی و استفاده این نیروها از باتوم و بمب‌های صوتی و گازی، درگیری‌های خشونت‌آمیزی بین نمازگزاران فلسطینی و نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی رخ داد که منجر به زخمی شدن حدود ۲۰۰ فلسطینی و دستگیری بیش از ۴۰۰ نفر از آن‌ها توسط نیروهای رژیم اشغالگر قدس شد.

یورش نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی و هتک حرمت آن و مجروح شدن ده‌ها نمازگزار فلسطینی که خود را برای اقامه نماز جمعه به این مکان مقدس رسانده بودند با واکنش گسترده گروه‌ها و شخصیت‌های بین المللی روبه رو شده است.

اتحادیه عرب دیروز پنجشنبه اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی و هتک حرمت به قدس شریف را در سرزمین های اشغالی بویژه در بیت المقدس محکوم کرد.

وزیران خارجه اتحادیه عرب هم پنجشنبه در نشستی فوق العاده در امان، «حملات و تجاوزهای اسرائیل علیه نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی» را محکوم کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها