کد خبر: 548387
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۲ ۱۲:۴۰:۰۴
| |

گردان‌های الاقصی: مقاومت پاسخ می‌دهد

ابتکار ملی فلسطین:اجازه هتک حرمت به مسجد الاقصی را نمیدهیم

​گردان‌های شهدای الاقصی اعلام کرد که عملیات‌های شهادت‌طلبانه در داخل اراضی اشغالی ادامه خواهند یافت و اسرائیل هزینه‌های سنگینی را متحمل خواهد شد. دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین نیز تاکید کرد هرگز اجازه نخواهیم داد مسجد الاقصی هتک حرمت شده و یا از نظر زمانی و مکانی تقسیم شود.

ابتکار ملی فلسطین:اجازه هتک حرمت به مسجد الاقصی را نمیدهیم
کد خبر: 548387
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۲ ۱۲:۴۰:۰۴

مصطفی البرغوثی، دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین اظهار کرد: اشغالگران ما را در یک ایست نظامی متوقف کرده و اجازه ندادند وارد مسجد الاقصی شویم.ممانعت از ورود ما به مسجد الاقصی در واقع انتقامی از طرف رژیم اشغالگر است. اعراب که می‌بینند مسجد الاقصی توسط اشغالگران هتک حرمت می‌شود، منتظر چه هستند؟

به گزارش ایسنا، به نقل از المیادین، او افزود: اشغالگران از گلوله‌های فلزی که موجب آسیب‌های جدی در نمازگزاران و متولیان مسجد الاقصی می‌شود، استفاده می‌کنند.

البرغوثی تاکید کرد: هرگز اجازه نخواهیم داد مسجد الاقصی هتک حرمت شده و یا از نظر زمانی و مکانی تقسیم شود.دولت اشغالگر مدام دروغ می‌گوید و زمان سرنگونی آن فرا رسیده است.

همچننی العامودی ابو محمد، سخنگوی گردان‌های شهدای الاقصی اعلام کرد که عملیات‌های شهادت‌طلبانه در داخل اراضی اشغالی ادامه خواهند یافت و اسرائیل هزینه‌های سنگینی را متحمل خواهد شد.

ابو محمد در ادامه گفت: گروه‌های مقاومت به تجاوزات اشغالگران پاسخ خواهند داد و هرگز در غزه تنها نظاره‌گر نخواهند بود و اسرائیل هزینه‌های سنگینی را بابت قلدری‌ خود متحمل خواهد شد.

این اظهارات سخنگوی گردان‌های شهدای الاقصی در حالی بیان شدند که سربازان اشغالگر اسرائیلی حملاتی را علیه نمازگزاران فلسطینی در داخل مسجد الاقصی و اطراف آن انجام دادند.

همچنین خبرگزاری المیادین در غزه روز پنج‌شنبه اعلام کرد که صدای انفجاری را در استان الوسطی شنیده و این انفجار ناشی از حمله پهپادهای اسرائیلی به یک پایگاه مقاومت در غرب النصیرات و یک پایگاه گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس در جنوب شهر غزه و پایگاه عیسی البطران متعلق به نیروهای مقاومت بود. در مقابل پدافندهای ضدهوایی نیروهای مقاومت به سمت پهپادهای متجاوز اسرائیلی شلیک کردند و آژیرهای هشدار در شهرک‌های اطراف نوار غزه به صدا درآمدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها