دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه:

آنقدر قدرت داریم که همه دشمنان بی‌شرم خود را سر جایشان بنشانیم

معاون شورای امنیت روسیه با بیان این که ایالات متحده روس‌هراسی «منزجرکننده» را در تلاش برای به زانو درآوردن مسکو و تجزیه آن دامن زده گفت، روسیه این قدرت را دارد که همه دشمنان بی‌شرم خود را سر جایشان بنشاند.

آنقدر قدرت داریم که همه دشمنان بی‌شرم خود را سر جایشان بنشانیم
کد خبر: 543744
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۶ ۱۳:۰۸:۴۵

دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه روز پنجشنبه گفت که روسیه این قدرت را دارد که دشمنان به رهبری ایالات متحده را سر جای خود بنشاند و مسکو توطئه روس‌هراسی غرب برای تجزیه روسیه را خنثی خواهد کرد.

به گزارش فارس، دیمیتری مدودف که از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ به عنوان رئیس‌جمهور روسیه خدمت کرد و اکنون معاون شورای امنیت روسیه است، گفت که ایالات متحده روس‌هراسی «منزجرکننده» را در تلاش برای به زانو درآوردن روسیه و سپس تجزیه آن دامن زده است. این مقام روس افزود: این محقق نخواهد شد - روسیه این قدرت را دارد که همه دشمنان بی‌شرم خود را سر جایشان قرار دهد.

وی پیش‌تر هم گفته بود که اگر تهدیدهای غرب مبنی بر توقیف دارایی‌های روس‌ها در کشورهای خارجی محقق شود، روسیه پاسخ متقارن خواهد داد و دارایی‌های خارجی‌ها و شرکت‌های خارجی بر اساس قوانین روسیه توقیف خواهد شد. این مقام ارشد روس با اشاره به تصمیم متقابل علیه آمریکا، انگلیس و برخی کشورهای عضو اتحادیه اروپا گفت: خوشبختانه ما تجربیات زیاد و قانون در این زمینه داریم. قانون سختگیرانه. بنابراین جالب‌ترین موارد تازه شروع شده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها