کد خبر: 541247
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۳ ۱۲:۲۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

همسر رئیس‌جمهور اوکراین هم وارد جنگ شد!

ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین چند روز پیش با چهره‌ای بسیار خسته از یکی از پناهگاهی موجود در یکی از مجتع‌های دولتی خارج شد، او علت خستگی خود را ندیدن خانواده اش توصیف کرد.

همسر رئیس‌جمهور اوکراین هم وارد جنگ شد!
کد خبر: 541247
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۳ ۱۲:۲۰:۰۰

ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین چند روز پیش با چهره‌ای بسیار خسته از یکی از پناهگاهی موجود در یکی از مجتع‌های دولتی خارج شد، او علت خستگی خود را ندیدن خانواده‌اش توصیف کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین رسانه‌های عربی در گزارشی در این رابطه خبر دادند، زلنسکی در حالی این سخنان را اعلام کرده که اولینا زلنسکی همسر او یکی از مهم‌‌ترین حامیانش از زمان آغاز جنگ اوکراین محسوب شده و همواره در حال ارسال پیام‌های خود از طریق فضای مجازی است.

به گفته منابع رسانه‌ای نزدیک به دولت اوکراین اولینا و فرزندانش همچون هزاران اوکراینی دیگر در داخل اوکراین به سر می‌برند اما به گفته این منابع آنها در مخفیگاه خاص و محرمانه‌ای نگهداری می‌شوند.

همسر رئیس‌جمهور اوکراین در پست‌‌هایی که در اینستاگرام منتشر می‌کند، اعلام کرده که هرگز دچار وحشت نشده و اشک نریخته است، او قول داد همچنان آرام و مطمئن باقی خواهد ماند زیرا فرزندانش هم به او می‌نگرند و او موظف است که در کنار آنها و همسرش باشد.

این زن 44 ساله که قبل از ازدواج نام خانوادگی‌اش "کیاشکو" بود، با وجود آن که زن شماره یک اوکراین محسوب می‌شود، اما خود را شخصیتی غیراجتماعی می‌داند و ترجیح می‌دهد در انظار عمومی ظاهرا نشود.

وی در گفتگویی که سال 2019 با مجله اوکراینی «Vogue Ukraine» داشت تاکید کرد همواره ترجیح می‌دهد که در سایه باقی بماند و این‌گونه برایش راحتی بیشتری دارد.

او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی معماری است اما مدت‌هاست نویسندگی را پیشه خود ساخته و از این طریق هم با زلنسکی بازیگر طنز و دانشجوی حقوق آشنا شد.

اولینا با نویسندگی متن‌های کمدی برای یک گروه هنری باعث فراهم شدن زمینه شهرت همسرش شد.

امروز این زوج دختر 17 ساله‌ای به نام الکساندرا دارند.

اولینا با وجود آن که زن شماره یک اوکراین است اما همچنان به عنوان سناریونویس با شرکت فیلم‌سازی «Kvartal 95 Studio» که شوهرش آن را تاسیس کرده، همکاری می‌کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها