جهاد اسلامی:

هر گونه تعرض به قدس، نبرد منطقه‌ای را شعله‌ور خواهد کرد

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که نبرد سیف‌القدس یک تحول استراتژیک در درگیری با رژیم اشغالگر بود.

هر گونه تعرض به قدس، نبرد منطقه‌ای را شعله‌ور خواهد کرد
کد خبر: 531846
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۱ ۲۱:۱۳:۴۹

«خالد البطش» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که نبرد سیف‌القدس یک تحول استراتژیک در درگیری با رژیم اشغالگر بود و منطقه را وارد معادلات جدیدی کرد.

به گزارش فارس، البطش درباره خطرات تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه قدس هشدار داد و گفت که هر گونه تعرض به قدس، نبرد منطقه‌ای را شعله‌ور خواهد کرد و سلاح‌های مقاومت و سکوهای پرتاب موشک برای هدفگیری دشمن از همه جهت فعال خواهد شد.

به نوشته روزنامه «القدس العربی»، البطش افزود که درگیری‌های روزمره با رژیم اشغالگر ادامه دارد و این را در درگیری فلسطینیان با دشمن صهیونیستی در سراسر فلسطین به وضوح می‌توان دید.

این رهبر جنبش جهاد اسلامی اشاره کرد که راه حمایت از حقوق ملی فلسطینیان و احیای این حقوق از طریق تحقق وحدت ملی بر اساس حمایت از اصول، تقویت مقاومت ملت فلسطین و تحقق شراکت ملی خواهد بود.

وی تأکید کرد که این امر نیازمند احیای موسسات سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) بر اساس اصول جدید متکی بر شراکت در اتخاذ تضمیمات و ایجاد سازوکار ضروری برای آن مطابق با توافقنامه قاهره ۲۰۰۵ است.

البطش همچنین ضرورت تشکیل رهبری ملی و یکپارچه مقاومت مردمی، تشکیل کمیته‌های حمایت مردمی برای مقابله با شهرک‌نشینان و توقف تجاوزات آن‌ها علیه ملت فلسطین در قدس و کرانه باختری و غیره را مورد تأکید قرار داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها