کد خبر: 530516
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ۱۷:۲۳:۲۶
| |

پایگاه ائتلاف آمریکایی در سوریه هدف حمله راکتی قرار گرفت

منابع خبری از حمله راکتی به یک پایگاه ائتلاف آمریکایی در شرق سوریه و در استان دیرالزور خبر دادند.

پایگاه ائتلاف آمریکایی در سوریه هدف حمله راکتی قرار گرفت
کد خبر: 530516
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ۱۷:۲۳:۲۶

منابع خبری در سوریه، بعد از ظهر امروز (سه شنبه) از حمله راکتی به پایگاه نیروهای ائتلاف آمریکایی در استان دیرالزور واقع در شرق سوریه و در نزدیکی مرز عراق خبر دادند.

به گزارش فارس، این حمله در پایگاه ائتلاف آمریکایی در نزدیکی چاههای نفتی العمر رخ داده و هنوز تلفات احتمالی آن مشخص نیست.

در مقابل منابع ارتش آمریکا نیز مدعی مقابله با این حمله و انهدام راکت‌ها شده و گفتند که سکوهای پرتاب این راکت‌ها در اطراف روستای «الخضراء» یافت شده است.

هنوز منابع رسمی واکنشی به این حمله نشان نداده‌اند. صبح امروز نیز پایگاه عین الاسد در غرب عراق هدف حمله دو پهپاد انتحاری قرار گرفت. همزمان با آن نیز یکی بمب کنار جاده‌ای در مسیر کاروان لجستیکی ائتلاف آمریکایی در جنوب بغداد منفجر شد.

روز گذشته (دوشنبه، سوم ژانویه) نیز همزمان با دومین سالگرد ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، منابع عراقی از حمله پهپادی به پایگاه نظامی «ویکتوری» متعلق به نیروهای نظامی آمریکایی در فرودگاه بغداد خبر داده و گفتند که بر روی این پهپادها عبارت «عملیات انتقام فرماندهان» (عملیات ثأر القادة) نوشته شده بود. یک مقام ائتلاف آمریکایی نیز در خصوص این حمله مدعی شد بود که دو پهپاد پیش از انجام حمله بر فراز فرودگاه منهدم شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها