سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید:

با تمرکز بر مسأله ایران؛ آمریکا و اسرائیل نیازمند راهبرد مشترکی هستند

​مشاور امنیت ملی کاخ سفید که به سرزمین های اشغالی سفر کرده در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تمرکز بر مسئله ایران، از لزوم حصول راهبردی مشترک میان واشنگتن-تل آویو سخن گفت.

با تمرکز بر مسأله ایران؛ آمریکا و اسرائیل نیازمند راهبرد مشترکی هستند
کد خبر: 528091
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۱ ۱۶:۱۸:۰۹

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید، در ادامه سفر به سرزمین های اشغالی، با نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

به گزارش مهر، نقل از هاآرتض، دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد که در جریان این دیدار، طرفین درباره ایران و تلاش ها برای احیای توافق هسته ای ۲۰۱۵ صحبت کرده اند.

بنت در این دیدار مدعی شد: آنچه در وین اتفاق می افتد، پیامدهای عمیقی برای ثبات خاورمیانه و امنیت رژیم صهیونیستی در سال های آتی دارد.

سالیوان هم به نوبه خود مدعی شد: از من خواسته شد به اینجا بیایم زیرا با توجه به یک سری مسائل امنیتی، در مقطعی حساس برای هر دو طرف قرار داریم و مهم است که کنار هم بنشینیم و یک راهبرد مشترک، یک دیدگاه مشترک و راهی را پیدا کنیم که اساساً منافع شما و ما را تضمین کند.

گفته می شود که این استراتژی مشترک موضوع چهارمین نشست گفتگوهای راهبردی واشنگتن-تل آویو با محوریت ایران است.

سالیوان پیش از این، با اسحاق هرتزوگ دیدار کرده بود که طی آن رئیس رژیم صهیونیستی مدعی لزوم ممانعت از دستیابی ایران به سلاح هسته ای به هر قیمتی شد.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید برای سفری سه روزه در منطقه به سر می برد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها