درمورد ترور مصطفی الکاظمی تردیدهایی وجود دارد / مادامی که سید علی سیستانی، وجود دارند درگیری میان شیعیان رخ نخواهد داد

رئیس ائتلاف الفتح اعلام کرد که در درست بودن تلاش برای ترور نخست وزیر عراق تردید دارد.

درمورد ترور مصطفی الکاظمی تردیدهایی وجود دارد / مادامی که سید علی سیستانی، وجود دارند درگیری میان شیعیان رخ نخواهد داد
کد خبر: 522305
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۲ ۱۴:۰۱:۰۱

اعتمادآنلاین| هادی العامری، رئیس ائتلاف الفتح عراق در سخنانی گفت: کسانی هستند که پول می‌دهند تا درگیری میان شیعیان ایجاد کنند اما مادامی که مرجعیت دینی و سید علی سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان وجود دارند این اتفاق نخواهد افتاد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: رهبران شیعی عاقل و حکیم هستند و ما اطمینان می‌دهیم که به چنین درگیری کشیده نمی‌شویم. جنگ ما با دشمنان و داعش و به خاطر آزادی خاک و حاکمیت ملی است.

العامری گفت در واقعیت تلاش برای ترور مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق تردید دارد.

وی گفت: ما با رهبران امنیتی درباره نشستی ویژه با حضور فائق زیدان، رئیس شورای عالی قضایی و برهم صالح، رئیس جمهور و مصطفی الکاظمی صحبت کردیم و خواهان برگزاری تحقیقاتی شفاف و دقیق برای مجازات کسانی هستیم که این کار را کرده‌اند. اما ما نمی‌دانیم آیا واقعا این اتفاق افتاده است یا نه؟ هدف قرار گرفتن با پهپاد واقعی است یا نه؟ من جزو کسانی هستم که بیشترین تمایل را دارم که بدانم چه کسی این کار را کرده است. پست نخست وزیر یک پست شیعی است و یک شیعه عاقل چنین کاری نمی‌کند اما شاید دشمنان این کار را بکنند برای همین ما خواهان تحقیقات هستیم.

وی گفت: ما و برادرانمان در این گروه‌ها به نخست وزیر تأکید کردیم که با این اقدام مخالفیم و می‌خواهیم هر کسی پشت آن است مجازات شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها