کد خبر: 375505
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۲:۱۸:۰۶
| |

ترور ابومهدی المهندس و سردار سلیمانی مانند لقمه‌ای در گلوی آمریکا و صهیونیسم گیر خواهد کرد

مشاور نظامی مقتدا صدر با صدور بیانیه‌ای نسبت به گرفتن انتقام خون شهدای حمله تروریستی آمریکا در بغداد هشدار داد.

ترور ابومهدی المهندس و سردار سلیمانی مانند لقمه‌ای در گلوی آمریکا و صهیونیسم گیر خواهد کرد
کد خبر: 375505
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۲:۱۸:۰۶

اعتمادآنلاین| ‌ العیساوی، مشاور نظامی مقتدا صدر، رهبر جریان صدر عراق تصریح کرد ارتکاب «جنایت زشت» ترور ابومهدی المهندس، نائب رئیس بسیج مردمی و سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس به «لقمه‌ای گلوگیر» و درد و اندوه برای آمریکا و رژیم صهیونیستی تبدیل خواهد شد.

العیساوی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «هنگام از دست رفتن دوستان کمر‌ها خم می‌شود و قلب‌ها به درد می‌آید..، اما با از دست رفتن این دو شهید یعنی قاسم سلیمانی، شکننده کمر استعمار (قاسم ظهر الاستعمار لقبی که نویسنده برای سردار سلیمانی به کار برده است) و ابومهدی المهندس معمار پیروزی‌ها (مهندس الانتصارات) مانند کوهی استوار خواهیم ایستاد».

در این بیانیه آمده است: هضم این جنایت زشت آسان نخواهد بود و مانند لقمه‌ای در گلوی شرارت‌های مطلق یعنی آمریکا و اسرائیل گیر خواهد کرد زیرا معتقدیم جهاد همان عشقی است که در زمین آن با عزت زندگی می‌کنیم و دریای عبادتی است که با آن آرام می‌گیریم».

العیساوی افزود: «شاهد بودیم دشمن شماره یک ما یعنی آمریکا و دست پرورده آن به قدرت ما که کمر آن‌ها را شکست و آن را در میدان‌های جهان، خوار و ذلیل کرد، اعتراف و اذعان می‌کنند. ما امروز در خدمت رهبرمان مقتدا صدر هستیم که هر جا و در هر زمان که بخواهد در برابر دشمنان خدا، دین و میهن بایستیم».

سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس، فرمانده الحشد الشعبی و تعدادی دیگر از مبارزان الحشد الشعبی طی حمله ناجوانمردانه بامداد جمعه نیرو‌های متجاوز و تروریست آمریکایی به فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

کشورهای مختلف و مقامات بسیاری از گوشه و کنار جهان، این جنایت ضد بشری آمریکا را محکوم کرده‌اند.

ایران و گروه‌های مقاومت هشدار داده‌اند پاسخ سختی به این اقدام وحشیانه آمریکا خواهند داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها