کد خبر: 370633
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۶ ۱۸:۲۸:۱۶
| |

الحشد الشعبی 10 روستا را در دیالی پاکسازی کرد

فرمانده عملیات الحشد الشعبی در دیالی از پاکسازی 10 روستای این استان و همچنین مناطق «جبل قزلاقز» و «وادی کلای» خبر داد.

الحشد الشعبی 10 روستا را در دیالی پاکسازی کرد
کد خبر: 370633
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۶ ۱۸:۲۸:۱۶

اعتمادآنلاین| فرماندهی عملیات مشترک عراق در پاسخ به دو حمله تروریستی روز گذشته در دیالی، از صبح روز سه‌شنبه عملیاتی گسترده در این استان که در شرق عراق واقع است، آغاز کرد.

«طالب الموسوی» فرمانده عملیات الحشد الشعبی در دیالی ساعاتی پس از آغاز این عملیات گفت که 10 روستا و کوهستان «قزلاقز» و منطقه «وادی کلای» پاکسازی شدند.

وی در گفت‌وگو با پایگاه خبری «الحشد» افزود: به دنبال حملات اخیر داعش، نیروهای الحشد الشعبی با هماهنگی فرماندهی عملیات ارتش عراق، عملیات خود را در مناطق «جبل قزلاقز»، «وادی کلای» و «الندا» آغاز کرده است.

الموسوی تاکید کرد که نیروهای الحشد عملیات تعقیب عناصر داعش را از دو محور آغاز کرده‌اند؛ محور اول و اصلی از جاده «نفط خانه» و «مندلی» آغاز شده و تا مناطق وادی کلای و جبل قزلاقز است و محور دوم نیز از مناطق «القلعه» آغاز شد.

در پی دو حمله تروریستی روز گذشته (دوشنبه - 16 دسامبر) داعش به استان دیالی عراق که به کشته شدن شماری از نیروهای امنیتی عراق منجر شد، نیروهای امنیتی این کشور، امروز عملیات نظامی گسترده‌ای را علیه بقایای داعش آغاز کردند.

حملات پراکنده داعش و طرح‌های این گروه تروریستی با توجه به شرایط ناآرام این کشور و سهولت سوء‌استفاده از تظاهرات مردمی از سرگرفته شده است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها