کد خبر: 290082
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۱ ۱۴:۵۳:۳۵
| |

ترامپ از مهاجران در باشگاه گلف خود سوءاستفاده می‌کند

برخی کارگران فاقد مجوز اقامت قانونی، در باشگاه گلف رئیس‌جمهور آمریکا در نیویورک مجبور به انجام کار بدون دستمزد هستند.

ترامپ از مهاجران در باشگاه گلف خود سوءاستفاده می‌کند
کد خبر: 290082
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۱ ۱۴:۵۳:۳۵

اعتمادآنلاین| برخی کارگران باشگاه گلف Kدونالد ترامپL رئیس‌جمهور آمریکا در نیویورک که فاقد مجوز مهاجرتی قانونی بودند، اعلام کردند برای کاری که انجام می‌دادندT دستمزدی دریافت نمی‌کردند.

دو تن از این کارگران به روزنامه واشنگتن پست گفتند مدیران باشگاه ملی گلف ویستچستر آن‌ها را مجبور می‌کردند تا پس از پایان وقت و ساعت خروج زدن دوباره به انجام کار‌های جانبی بدون دستمزد ادامه دهند و دو نفر دیگر از این کارگران نیز به این روزنامه اعلام کردند که آن‌ها مجبور به 60 ساعت کار در هفته بدون دریافت اضافه کاری بودند.

یکی از این منابع به واشنگتن پست گفت این روشی بود که از سوی همه مدیران بi کار گرفته می‌شد، بسیاری از آن‌ها به ما می‌گفتند که ساعت خروج زده و دوباره به کار خود بدون آنکه دستمزدی دریافت کنند، ادامه می‌دهند. این کارگران همچنین به واشنگتن پست گفتند کار آن‌ها بدون ارتقای شغلی، حق مرخصی و بیمه درمانی، که به کارگران قانونی داده می‌شود، بوده است. سازمان ترامپ تاکنون از اظهارنظر در این باره خودداری کرده است. یکی از سخنگویان سازمان ترامپ در بیانیه‌ای به واشنگتن پست اظهارات این کارگران را مهمل دانست.

در حالی که رئیس‌جمهور آمریکا به شدت سیاست‌های مهاجرتی سختگیرانه خود را دنبال می‌کند، اما گزارش‌های اخیر، سازمان او را متهم به بکارگیری مداوم کارگران بدون مجوز اقامت قانونی می‌کند. به دنبال انتشار چنین گزارش‌هایی، سازمان ترامپ برخی از این کارگران را در املاک خود در نیویورک، نیوجرسی و فلوریدا اخراج کرد. دونالد ترامپ مواضعی سرسختانه در قبال پناهجویان در پیش گرفته و کنگره را برای موافقت با تخصیص بودجه 5 میلیارد دلاری به منظور ساخت دیوار مرزی مکزیک تحت فشار قرار داده است.

یکی از کارکنان باشگاه‌های گلف رئیس‌جمهور آمریکا، که هفته گذشته اخراج شده بودT در مصاحبه با شبکه «ان‌بی‌سی» گفت ترامپ احتمالا از استخدام مهاجران غیرقانونی در باشگاه‌های گلفش مطلع بوده است. همچنین پیشتر گزارش شد ده‌ها نفر از کارکنان باشگاه ملی گلف ترامپ در وستچستر نیویورک هفته گذشته به دلیل اینکه مشخص شد به صورت غیرقانونی در آمریکا حضور دارند، اخراج شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها