کد خبر: 286667
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۱ ۱۵:۰۰:۰۰
| |

راه دشوار نتانیاهو برای تشکیل کابینه

با وجود آنکه بنیامین نتانیاهو با جمع‌آوری 65 کرسی از 120 کرسی کنست رئیس رژیم صهیونیستی را متقاعد کرد او را مامور کابینه کند، اما همچنان راهی طولانی برای تشکیل دولت جدید در سایه کنست 21 خواهد داشت.

راه دشوار نتانیاهو برای تشکیل کابینه
کد خبر: 286667
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۱ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| با وجود آنکه بنیامین نتانیاهو با جمع‌آوری 65 کرسی از 120 کرسی کنست رئیس رژیم صهیونیستی را متقاعد کرد او را مامور کابینه کند، اما همچنان راهی طولانی برای تشکیل دولت جدید در سایه کنست 21 خواهد داشت.

به گزارش اعتمادآنلاین ، صبح امروز و همزمان با آغاز رسمی رایزنی‌های نتانیاهو برای تشکیل کابینه جدید اسرائیل لیبرمن پیش‌شرط‌های خود را برای پیوستن به آن اعلام کرد.

روزنامه یسرائیل هیوم به نقل از رهبر حزب «اسرائیل خانه ما» نوشت: نتانیاهو خود را متعهد به شعارهای انتخاباتی می‌داند که مهم‌ترین آن از بین بردن حکومت حماس در غزه است و تنها در صورت آغاز تلاش برای از بین بردن خطر حماس در غزه وارد کابینه نتانیاهو خواهد شد.

این در حالی است که شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد از ساعت 10:30 به وقت محلی نتانیاهو مشاورات رسمی خود را با احزاب سیاسی جهت تشکیل دولت جدید آغاز کرده و اولین جلسه نیز با لیبرمن خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها