کد خبر: 275577
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۲ ۲۰:۳۰:۰۰
| |

لحظه شماری سوریه برای خلاصی از داعش

سخنگوی نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) از تنگ‌تر کردن محاصره آخرین منطقه تحت کنترل گروه داعش در نزدیکی مرز سوریه با عراق خبر داد و اعلام کرد به‌زودی شاهد جنگ سرنوشت‌سازی در این منطقه خواهیم بود.

لحظه شماری سوریه برای خلاصی از داعش
کد خبر: 275577
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۲ ۲۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سخنگوی نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) از تنگ‌تر کردن محاصره آخرین منطقه تحت کنترل گروه داعش در نزدیکی مرز سوریه با عراق خبر داد و اعلام کرد به‌زودی شاهد جنگ سرنوشت‌سازی در این منطقه خواهیم بود.

به گزارش اعتمادآنلاین ، روزنامه لندنی العرب به نقل از سخنگوی نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) اعلام کرد با به کنترل در آمدن روستای باغوز در شرق سوریه که در کرانه رود فرات واقع است، تلاش‌های بین‌المللی برای اخراج افراطیون مسلح از مقرهای رسمی و اعلام شده آنها به پایان رسیده، اما به طور حتم درگیری وعملیات این گروه در مناطق مختلف و به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت.

به گفته یکی از فرماندهان قسد، نیروهای سوریه دموکراتیک جنگ سختی را با جنگجویان داعش پیش رو دارند زیرا بقایای داعش که از متعصب‌ترین جنگجویان این گروه محسوب می‌شوند در تونل‌های حفر شده زیر این روستا سنگر گرفته و منتظر ورود مهاجمان هستند.

این اطلاعات در حالی منتشر می‌شود که فرماندهی نیروهای سوریه دموکراتیک که از سوی آمریکا حمایت می‌شود، پنجشنبه گذشته قول داد هفته آینده پیروزی بر داعش را رسما اعلام خواهد کرد.

گفتنی است امروز سرگئی لاورف وزیر خارجه روسیه هم در اظهاراتی اعلام کرد گرچه اوضاع سوریه به سوی ثبات بیشتر پیش می‌رود اما سخن گفتن از پایان تروریسم در این کشور مسئله‌ای بسیار زودهنگام است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها