کد خبر: 265878
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۹ ۰۸:۲۷:۰۰
| |

نظامیان عراقی در انتظار ساعت صفر ریشه‌کنی کامل داعش

نیروهای امنیتی عراق تصمیم گرفتند ضربه نهایی را به هسته‌ها و تیم‌های تخریبی داعش وارد کنند.

نظامیان عراقی در انتظار ساعت صفر ریشه‌کنی کامل داعش
کد خبر: 265878
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۹ ۰۸:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| نیروهای امنیتی عراق که از تعقیب و گریز با هسته‌ها و تیم‌های تخریبی داعش در شهرها و مناطق مختلف کشور به ستوه آمده‌اند تصمیم گرفتند ضربه نهایی را به آن وارد کنند.

به گزارش اعتمادآنلاین ، رسانه‌های عراقی خبر دادند، با توجه به هماهنگی صورت گرفته با مسئولین سیاسی و امنیتی سوریه، به زودی حمله گسترده ارتش و نیروهای حشد شعبی عراق برای پاکسازی نوار مرزی با سوریه در عمق خاک این کشور آغاز خواهد شد.

اخبار رسیده از منطقه مرزی عراق و سوریه حکایت از افزایش روزافزون واحدهای نظامی عراقی در طول خط مرزی دارد، به ویژه که رسانه‌های عراقی از رسیدن اطلاعات امنیتی در رابطه با قصد ده‌ها نفر از جنگجویان داعش جهت عبور از مرز عراق را دریافت کرده‌اند.

یکی از افسران مرزبانی عراقی هم در این رابطه اعلام کرد نیروی عمل‌کننده واحدهایی از ارتش عراق هستند و نیروی‌های حشد شعبی به عنوان نیروهای پشتیبانی در منطقه حضور دارند.

در همین حال، قاسم مصلح، فرمانده محور غرب استان الانبار نیروهای حشد شعبی عراق در این رابطه به خبرنگاران گفت: نیروهای حشد شعبی تمامی آمادگی‌های لازم را برای عبور از خط مرزی به سوی مناطقی در عمق خاک سوریه پیدا کرده‌اند و برای پاکسازی تمامی مناطق هم‌مرز با غرب الانبار از حضور داعش آمادگی کاملی دارند.

او تاکید کرد همگی منتظر ساعت صفر آغاز عملیات هستیم و با صدور دستور آغاز عملیات تمامی نقاط تحت کنترل داعش در عمق سوریه از این گروه پاکسازی خواهند شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها