کد خبر: 254501
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۵ ۰۹:۲۲:۰۰
| |

اپوزیسیون بنگلادش خواستار کناره‌گیری رئیس کمیسیون انتخابات شد

ائتلاف اصلی اپوزیسیون بنگلادش خواستار برکناری رئیس کمیسیون انتخاباتی این کشور شد و وی را به تعصب و جانبداری متهم کرد.

اپوزیسیون بنگلادش خواستار کناره‌گیری رئیس کمیسیون انتخابات شد
کد خبر: 254501
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۵ ۰۹:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ائتلاف اصلی اپوزیسیون بنگلادش خواستار برکناری رئیس کمیسیون انتخاباتی این کشور شد و وی را به تعصب و جانبداری متهم کرد. این درخواست از سوی ائتلاف اپوزیسیون بنگلادش پیش از انتخابات روز یکشنبه مطرح شده است.

میرزا فخرالاسلام عالمگیر، سخنگوی اپوزیسیون گفت که آنها خواستار کناره‌گیری کی.ام.نورالهدی، رئیس کمیسیون انتخابات بنگلادش شده‌اند چون بر این باورند که انتخابات روز یکشنبه آزاد و عادلانه برگزار نمی‌شود.

وی همچنین به رئیس جمهوری بنگلادش تاکید کرد تا یک فرد بی‌طرف را برای این سمت برگزیند.

عالمگیر که دبیرکل حزب ناسیونالیست بنگلادش تحت رهبری نخست‌وزیر سابق خالده ضیا است،‌ در یک نشست خبری گفت که این درخواست را پس از آن مطرح کرده که رهبران ارشد از ائتلاف ضد دولتی از نشست با رئیس کمیسیون انتخابات امتناع کردند.

وی ادامه داد: این نشست میان رهبران اپوزیسیون و مقام‌های انتخاباتی پس از آن برگزار شد که ائتلاف اپوزیسیون اعلام کرد، از زمان آغاز کمپین‌های انتخاباتی در 10 دسامبر حملاتی رخ داده است.

در جریان درگیری‌ها در داکا میان حامیان حزب حاکم عوامی لیگ و احزاب اپوزیسیون، صدها تن از حامیان اپوزیسیون دستگیر شده‌اند.

همچنین براساس گزارش‌های موجود، از زمان آغاز درگیری‌ها از 10 دسامبر سال جاری میلادی،‌ دست‌کم شش تن کشته و بیش از 1000 تن دیگر نیز زخمی شده‌اند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها