کد خبر: 253215
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۱ ۱۰:۰۰:۰۰
| |

قطعی بودن تعطیلی شماری از آژانس های فدرال آمریکا

موکول شدن نشست مجلس نمایندگان آمریکا به روز شنبه و عدم تصویب لایحه بودجه دولت، تعطیلی شماری از آژانس های فدرال آمریکا قطعی خواهد بود.

قطعی بودن تعطیلی شماری از آژانس های فدرال آمریکا
کد خبر: 253215
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۱ ۱۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| با موکول شدن نشست مجلس نمایندگان آمریکا از شامگاه جمعه به ظهر روز شنبه و عدم تصویب بودجه پیشنهادی دولت آمریکا، تعطیلی بخشی از دولت فدرال این کشور قطعی خواهد بود.

در واقع، عدم توافق کنگره آمریکا و «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور بر سر لایحه بودجه باعث خواهد شد تا شماری از آژانسهای فدرال تعطیل شوند.

به رغم شکست سناتورهای جمهوریخواه در جلب آرای موردنیاز برای تصویب لایحه بودجه دولت- مشتمل بر بودجه 5 میلیارد دلاری برای ساخت دیوار مرزی آمریکا و مکزیک- دونالد ترامپ ابراز امیدواری کرد که این تعطیلی به درازا نینجامد.

گفتنی است که مجلس نمایندگان آمریکا پس از امتناع «دونالد ترامپ» از امضای لایحه بودجه سال 2019 با اختصاص بودجه ای بالغ بر 5.7 میلیارد دلار به پروژه ساخت دیوار مرزی- در مرز مشترک آمریکا و مکزیک- موافقت کرد.

این در حالی است که مجلس سنا احتمالاً لایحه جدید را تصویب نخواهد کرد که این امر خود به نگرانیها در مورد تعطیلی بخشی از دولت فدرال در روزهای پایانی سال میلادی جاری دامن می زند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها