کد خبر: 220254
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۷ ۱۸:۰۵:۰۰
| |

در راستای مبارزه با فساد اداری حاکم صورت می‌گیرد

برنامه‌های العبادی برای آغاز موج بزرگی از عزل‌ونصب‌ها در عراق

فعالان فضای مجازی امروز چهارشنبه خبر دادند 50 احضاریه و حکم جلب برای 50 نفر از فعالان و اصحاب رسانه که اقدام به پوشش اعتراضات مردم جنوب عراق کرده بودند از سوی قوه قضائیه عراق صادر شده است.

برنامه‌های العبادی برای آغاز موج بزرگی از عزل‌ونصب‌ها در عراق
کد خبر: 220254
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۷ ۱۸:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| در حالی که فعالان فضای مجازی احضار 50 خبرنگار فعال در زمینه پوشش تظاهرات مردمی در جنوب عراق را رسانه‌ای کردند، برخی دیگر از رسانه‌ها از برنامه‌های العبادی برای آغاز موج بزرگی از عزل‌ونصب‌ها در راستای مبارزه با فساد اداری حاکم بر کشور عراق خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل اعتمادآنلاین ، فعالان فضای مجازی امروز چهارشنبه خبر دادند، 50 احضاریه و حکم جلب برای 50 نفر از فعالان و اصحاب رسانه که اقدام به پوشش اعتراضات مردم جنوب عراق کرده بودند از سوی قوه قضائیه عراق صادر شده است.

این در حالی است که روزنامه الحیات به نقل از یک منبع آگاه خبر داد دولت العبادی قصد دارد موج گسترده‌ای از عزل مسئولین عالیرتبه را به دلیل ناتوانی در فراهم کردن زمینه توسعه در کشور آغاز کند.

به گفته این منبع، دولت عراق خود را برای اجرایی کردن بسته‌ای از اصلاحات از جمله دور کردن شماری از مسئولین بارز در وزارتخانه‌های کشور از ساختار دولتی کشور آماده می‌کند. همچنین قرار است تمامی مسئولین مناطق جنوبی عراق که نامشان در شعارهای ضد دولتی معترضان برده شد از پست‌های خود عزل شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها