کد خبر: 647066
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۴ ۱۰:۱۰:۰۱
| |

قیمت دلار در هفته آینده افزایش می‌یابد؟

به نظر می‌رسد برای هفته آینده، دلار در کانال ۵۱ تا ۵۲ هزار تومان قابل پیش‌بینی است. باید در نظر بگیریم علی‌رغم تلاش بازارساز معمولا در بهمن دست سیاست‌گذار برای مداخله در بازار بسته است.

قیمت دلار در هفته آینده افزایش می‌یابد؟
کد خبر: 647066
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۴ ۱۰:۱۰:۰۱

به نظر می‌رسد برای هفته آینده، دلار در کانال ۵۱ تا ۵۲ هزار تومان قابل پیش‌بینی است. باید در نظر بگیریم علی‌رغم تلاش بازارساز معمولا در بهمن دست سیاست‌گذار برای مداخله در بازار بسته است. بنابراین تا پایان سال، انتظار حرکت دلار به سمت بالای کریدور ۵۰ هزار تومان وجود دارد. با این وجود تلاش سیاست‌گذار، کنترل و تثبیت قیمت دلار تا انتخابات پیش رو است.

به گزارش تجارت نیوز، تحلیلگران اقتصادی می‌گویند اگر در بحث سیاست خارجی خبرهای مثبتی نشنویم، تا انتهای سال بعید است که دولت بتواند قیمت دلار را ثابت نگه‌ دارد و سیاست تثبیت قیمت دلار ادامه‌دار باشد.

گفتنی است روز چهارشنبه قیمت دلار در بازارها همسایه روند صعودی داشت. دلار هرات با رشد ۱۳۰ تومانی به کانال ۵۰ هزار تومانی ورود کرد و با قیمت ۵۰ هزار و ۳۰ تومانی معامله شد. دلار سلیمانیه با قیمت ۵۰ هزار و ۶۲۰ تومان معامله شد و رشد ۱۰۰ تومانی داشت. درهم امارات با ۵۰ تومان افزایش روی قیمت ۱۳ هزار و ۸۵۰ تومانی ایستاد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها