کد خبر: 633932
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۸ ۰۹:۳۰:۰۰
| |

کدام اصولگرای معروف در جلسه‌ به رئیسی گفت تحقق وعده یک میلیون مسکن در سال محال است؟

محمد خوش‌چهره گفت‌: من همان موقع در جلسه‌ای به رئیس‌جمهور گفتم اینکه شما گفته‌اید، یک وعده و آمال شماست که دعا می‌کنم اتفاق بیفتد، اما تجربه و تخصص من نشان می‌دهد محال است این اتفاق رخ دهد.

کدام اصولگرای معروف در جلسه‌ به رئیسی گفت تحقق وعده یک میلیون مسکن در سال محال است؟
کد خبر: 633932
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۸ ۰۹:۳۰:۰۰

روزنامه شرق به نقل از محمد خوش چهره اقتصاددان و نماینده پیشین مجلس به نقد وعده ساخت سالانه یک میلیون مسکن توسط دولت سیزدهم پرداخت.

به گزارش شرق، خوش‌چهره نوشت: من همان موقع در جلسه‌ای به رئیس‌جمهور گفتم اینکه شما گفته‌اید، یک وعده و آمال شماست که دعا می‌کنم اتفاق بیفتد، اما تجربه و تخصص من نشان می‌دهد محال است این اتفاق رخ دهد؛ چون در مسکن یک‌سری اقدامات آنی باید صورت پذیرد. به رئیس جمهور گفتم: اینکه گفته می‌شود چهار میلیون واحد مسکن ساخته شود، یک اقدام بلندمدت است، اما اقدامات کوتاه‌مدت شما کجاست؟ شما باید جلوی سوداگری زمین و افزایش قیمت اجاره‌ها را می‌گرفتید تا یک فرصت تنفس برای اقشار فرودست مهیا کنید. در دولت قبل نیز همین حرف را ما گفتیم، اما یکباره در رسانه‌ها دیدیم که گفته‌اند اجاره‌ها نباید از 25 درصد بیشتر افزایش پیدا کند، آن‌هم بدون اینکه ابزار کنترلی در اختیار داشته باشند. اگر می‌خواهیم یک تصمیم سیاست‌گذار را قضاوت کنیم، باید ببینیم تصمیمات آنی او چیست.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها