کد خبر: 633463
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۴ ۱۰:۵۰:۱۱
| |

۴۰ میلیون تومان رهن و سه میلیون اجاره برای یک سوئیت ۱۸ متری!

۴۰ میلیون تومان ودیعه و سه میلیون تومان اجاره ماهانه مبلغی است که برای یک سوئیت ۱۸ متری با عمر بیشتر از ۳۲ سال در منطقه شمیران نو تعیین شده است.

۴۰ میلیون تومان رهن و سه میلیون اجاره برای یک سوئیت ۱۸ متری!
کد خبر: 633463
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۴ ۱۰:۵۰:۱۱

افزایش قیمت اجاره‌بها در تهران باعث شده است نه تنها مردم مجبور به مهاجرت به مناطق پایین‌تر شهر شوند بلکه تمایل برای اجاره واحدهایی با متراژ پایین و حداقل امکانات نیز افزایش پیدا کند تا آنجا که در بین آگهی‌های مسکن به‌ویژه در جنوب شهر می‌توان آپارتمان‌های نقلی یا سوئیت‌های بسیار کوچک‌متراژ با سن بالا و حداقل امکانات را دید که عموماً نیز از سوی زوج‌ها یا حتی خانواده‌های دارای فرزند اجاره می‌شود. متراژ برخی از این خانه‌ها تنها ۲۰ الی ۳۰ متر است!

به گزارش مهر، ۴۰ میلیون تومان ودیعه و سه میلیون تومان اجاره ماهانه مبلغی است که برای یک سوئیت ۱۸ متری با عمر بیشتر از ۳۲ سال در منطقه شمیران نو تعیین شده است. در آگهی این ملک آمده است که واحد مذکور می‌تواند مناسب زوج هم باشد!

وضعیت مسکن عرضه شده در پلتفرم‌های آنلاین رهن و اجاره نشان می‌دهد برای رهن و اجاره یک واحد میکرو آپارتمان یا سوئیت در تهران با محدوده متراژ ۲۵ تا حدود ۴۰ مترمربع باید دست‌کم حدود ۴۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان نقدینگی داشت که البته برای همین واحد نیز باید اجاره پرداخت کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها