کد خبر: 631861
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۲ ۱۷:۰۰:۱۵
| |

روزنامه دنیای اقتصاد خبر داد:

مهاجرت دقیقه نودی مستاجرها به خانه‌های کوچک‌تر و ارزان در پایان فصل تابستان

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: تحقیقات نشان می‌‌‌دهد، برخی از مستاجرها در دقیقه ۹۰ تصمیم به مهاجرت درون منطقه‌‌‌ای (جابه‌‌‌جایی به واحدهای کوچک‌تر و ارزان‌‌‌تر) و عمدتا بین‌‌‌منطقه‌‌‌ای گرفته‌‌‌اند.

مهاجرت دقیقه نودی مستاجرها به خانه‌های کوچک‌تر و ارزان در پایان فصل تابستان
کد خبر: 631861
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۲ ۱۷:۰۰:۱۵

روزنامه دنیای اقتصاد از مهاجرت دقیقه‌ نودی مستاجران به سمت خانه‌های کوچک‌‌تر و ارزان‌‌تر در روزهای پایانی فصل تابستان خبر داده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، تحقیقات میدانی نشان می‌‌‌دهد، تب میانه تابستان اجاره‌‌‌بها در روزهای پایانی این فصل فروکش نکرده و برخی از مستاجرها که انتظار داشتند بتوانند در روزهای پایانی تابستان با دشواری کمتری در این بازار جابه‌‌‌جا شده یا قرارداد‌های خود را تمدید کنند، به دلیل محقق نشدن این انتظار، در دقیقه ۹۰ تصمیم به مهاجرت درون منطقه‌‌‌ای(جابه‌‌‌جایی به واحدهای کوچک‌تر و ارزان‌‌‌تر) و عمدتا بین‌‌‌منطقه‌‌‌ای گرفته‌‌‌اند. در واقع در حالی که انتظار می‌‌‌رفت با نزدیک شدن به فصل پاییز مانند روال سال‌‌‌های قبل، دشواری شرایط جابه‌‌‌جایی در بازار اجاره به‌خصوص از نظر سطح اجاره‌‌‌بهای پیشنهادی، برای مستاجرها به طور نسبی کاهش یابد اما، این اتفاق عملا در روزهای اخیر رخ نداده است.

این روزنامه افزوده است: این در حالی است که براساس اعلام مرکز آمار ایران، سرعت رشد ماهانه اجاره‌‌‌بهای مسکن براساس تغییرات شاخص اجاره‌‌‌بها افزایش یافته است. البته این آمار مربوط به مردادماه است اما این موضوع همچنان خود را در بازار نیز نشان می‌‌‌دهد و فعالان بازار اجاره از تشدید جابه‌‌‌جایی‌‌‌های مستاجران در دقیقه ۹۰ (قبل از شروع پاییز و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌‌‌ها)، تحت‌تاثیر این التهاب، خبر می‌‌‌دهند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها