کد خبر: 633452
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۴ ۱۷:۳۲:۰۰
| |

روزنامه دنیای اقتصاد:

هشدار درباره خاموشی برق در زمستان و شروع مازوت‌سوزی کارخانه‌ها؛ تا زنگ خطر به صدا درنیامده چاره کنید

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: با شروع فصل زمستان باید منتظر مازوت‌سوزی باشیم. کمبود گاز باعث شده که مشکل خاموشی در نیروگاه‌ها داشته باشیم و این موضوع سبب می‌شود که به سمت مازوت‌سوزی برویم.

هشدار درباره خاموشی برق در زمستان و شروع مازوت‌سوزی کارخانه‌ها؛ تا زنگ خطر به صدا درنیامده چاره کنید
کد خبر: 633452
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۴ ۱۷:۳۲:۰۰

روزنامه دنیای اقتصاد نسبت به خاموشی برق در زمستان و شروع مازوت‌سوزی کارخانه‌ها هشدار داده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، بسیاری از کارشناسان نگران کمبود گاز و استفاده از مازوت در روزهای سرد زمستان هستند و معتقدند قبل از آنکه زنگ خطر خاموشی‌ها به صدا درآید، باید چاره‌ای اندیشید و به فکر توسعه برق در روزهای سرد بود که بیش از این دامن صنعت را نگیرد.

این روزنامه در ادامه به نقل از حمیدرضا صالحی، نایب‌رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران نوشت: با شروع فصل زمستان باید منتظر مازوت‌سوزی باشیم. کمبود گاز باعث شده که مشکل خاموشی در نیروگاه‌ها داشته باشیم و این موضوع سبب می‌شود که به سمت مازوت‌سوزی برویم و در این راستا پای سازمان محیط‌زیست به میان می‌آید که از کار نیروگاه‌ها جلوگیری کند. با توجه به شرایط کنونی در زمستان نیز شاهد خاموشی خواهیم بود، چراکه علاوه بر مازوت‌سوزی با وارونگی هوا نیز مواجه هستیم و این موضوع سبب تولید سم می‌شود و باید این موضوع را در نظر گرفت که نیروگاه‌های ایران نسبت به نیروگاه‌های دنیا کربن بیشتری تولید می‌کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها