کد خبر: 626801
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۸ ۱۳:۲۰:۰۰
| |

قیمت خودرو امروز ۱۸ مرداد ۱۴۰۲؛ بازار خودروهای مونتاژی کم‌نوسان‌تر از خودروهای داخلی+جدول قیمت

بازار خودروهای مونتاژی امروز نوسان کمتری را نسبت به بازار خودروهای داخلی تجربه کرد تا روند متفاوتی را طی کند.

قیمت خودرو امروز ۱۸ مرداد ۱۴۰۲؛ بازار خودروهای مونتاژی کم‌نوسان‌تر از خودروهای داخلی+جدول قیمت
کد خبر: 626801
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۸ ۱۳:۲۰:۰۰

بازار خودرو روزهای متفاوتی را تجربه می‌کند و هر روز روند و شرایط متفاوتی را نسبت به روز گذشته خود پشت‌سر می‌گذارد.

به گزارش تجارت نیوز، در چنین شرایطی خریداران و فروشندگان تا حد امکان دست نگه می‌دارند تا متضرر نشوند. در وضعیت فعلی بازار، اکثر معاملات به دلیل نیاز ضروری به پول یا خودروست و اکثر افراد تا لحظه‌ای که نیاز نداشته باشند سعی می‌کنند تا از فعالیت در این بازار دوری کنند.

مطابق با قیمت‌های اعلامی وبسایت کارنامه، بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به بازار خودروهای داخلی بود.

 

 

قیمت خودرو داخلی

قیمت خودروهای داخلی

بازار خودروهای داخلی امروز نوسانات گسترده‌ای را به ویژه در محصولات ایران خودرو تجربه کرد تا آبی‌های جاده مخصوص سهم بیشتری را از تغییرات بازار داشته باشند.

پژو ۲۰۷i دنده‌ای، هاچ‌بک پرطرفدار و جوان‌پسند ایران خودرو امروز پرچم‌دار بیشترین افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی بود، قیمت این محصول پرطرفدار امروز 10 میلیون تومان افزایش یافت تا با قیمت نهایی 640 میلیون تومان در بازار عرضه شود.

پژو پارس LX TU۵، سدان فرانسوی، اما محبوب ایران خودرو با 9 میلیون تومان افزایش قیمت رتبه دوم بیشترین افزایش قیمت را از آن خود کرد و با قیمت پایانی 630 میلیون تومان در بازار امروز حاضر شد.

دنا پلاس ۶ دنده توربو، لوکس‌ترین سدان دنده‌ای ایران خودرو امروز هفت میلیون تومان گران شد و با قیمت 757 میلیون تومان در بازار آزاد حاضر شد.

شاهین G، گران‌ترین محصول سایپا و نماینده نارنجی پوشان جاده مخصوص در بازار آزاد چهار میلیون تومان گران شد و با قیمت نهایی 577 میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودرو خارجی

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی امروز نوسان کمتری را نسبت به بازار خودروهای داخلی تجربه کرد تا روند متفاوتی را طی کند.

جک S۵ نیوفیس، کراس‌اوور نسبتاً قدیمی و پرطرفدار کرمان موتور امروز 10 میلیون تومان افزایش قیمت داشت و با قیمت نهایی یک میلیارد و 420 میلیون تومان در بازار آزاد حاضر شد.

ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای، کراس‌اوور دنده‌ای و محبوب مدیران خودرو امروز با 10 میلیون تومان کاهش وارد بازار شد و قیمت نهایی این خودرو در بازار آزاد امروز 740 میلیون تومان اعلام شد.

چری آریزو ۵IE جدید توربو، سدان محبوب و چابک مدیران خودرو نیز همانند دیگر محصول مدیران خودرو 10 میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد تا با قیمت پایانی یک میلیارد و 160 میلیون تومان در بازار معامله شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها