کد خبر: 626421
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۶ ۱۹:۴۰:۰۰
| |

بازار داغ خرید‌وفروش حواله خودرو؛ ۳۵ تا ۳۰۰ میلیون تومان حواله خود را بفروشید!

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: هرچند خرید‌وفروش حواله خودرو موضوع جدیدی نیست، اما این بار کافی است در یکی از پلتفرم‌های ثبت آگهی کلمه «حواله خودرو» را جست‌وجو کنید تا لیستی از حواله انواع محصولات داخلی و مونتاژی در اختیار داشته باشید.

بازار داغ خرید‌وفروش حواله خودرو؛ ۳۵ تا ۳۰۰ میلیون تومان حواله خود را بفروشید!
کد خبر: 626421
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۶ ۱۹:۴۰:۰۰

روزنامه دنیای اقتصاد گزارشی از بازار داغ خرید و فروش حواله خودرو دارد.

به گزارش دنیای اقتصاد،‌ بخش‌های مهم این مطلب را در ادامه می‌خوانید: هرچند حذف قرعه‌کشی و تحویل خودرو به تمام ثبت‌نام‌کنندگان با هدف برچیده شدن بساط سفته‌بازی از توجیهات فروش یکپارچه از سوی سیاستگذار خوانده می‌شد، با این حال نه تنها حجم این معاملات کم نشده، بلکه بازار سفته‌بازی با حواله خودرو رونق هم گرفته است.

 هر چند خرید و فروش حواله خودرو موضوع جدیدی نیست، اما این بار کافی است در یکی از پلتفرم‌های ثبت آگهی کلمه «حواله خودرو» را جست‌وجو کنید تا لیستی از حواله انواع محصولات داخلی و مونتاژی با قیمت و موعد تحویل را در اختیار داشته باشید؛ موضوعی که نشان می‌دهد هیچ نظارتی بر فعالیت غیرقانونی خرید و فروش حواله‌های خودرو صورت نمی‌گیرد.

با توجه به اینکه 70درصد از عرضه خودرو تحت دو طرح جوانی جمعیت و همچنین نوسازی خودروهای فرسوده انجام می‌شود، می‌توان این پیش‌بینی را داشت که بیشتر دلالی‌های صورت‌گرفته از کانال این دو طرح پیش‌ می‌روند، چراکه 30درصد باقی‌مانده برای متقاضیان عادی به قدری محدود است که دلالان نتوانند مانور چندانی روی آن داشته باشند.

خرید و فروش حواله خودرو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها